Kartoffel Skrevet 9. januar #41 Del Skrevet 9. januar Thyra skrev (På 8.1.2025 den 6.47): Ser at mange skriver gode hudpleierutine/gode hudpleieprodukter. Min erfaring er at om man ikke har spesielle hudproblemer så er fuktighetskrem etter behov alt som behøves (og solkrem). De som følger faste rutiner med dagkrem, nattkrem, øyekrem, serum osv av "god kvalitet" har ikke noe finere hud enn de som ikke gjør det. Å tilføre fukt til hud som ikke trenger det fører til at huden slutter å produsere like mye fukt selv. Dette er jeg veldig enig i, og føler det prates for lite om. Det meste av hudpleie er ekstremt overprisa og unødvendig, og det at vi tror vi trenger så mange produkter er rein business... Innså dette litt seint i livet da, og angrer på alle de bortkasta pengene jeg har brukt. Har aldri brukt så lite produkter som nå, og har aldri hatt bedre hud enn nå. Bruker kun rens på kvelden + fuktighetskrem/solkrem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #42 Del Skrevet 9. januar Sannhetsøkende skrev (5 timer siden): Nei, dette er ikke sant. Måtehold er faktisk veldig fint. Men viktig at det gjøres riktig og av en som har peil på hva de driver med. Noen overdriver, mens de som vet å sette grenser ser ganske bra ut. Botox er en ting (hvis man bruker måtehold og er heldig og ikke får bivirkninger). Fillers derimot blir aldri bra på sikt. Anonymkode: 6b299...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. januar #43 Del Skrevet 10. januar Tja. For meg utgjør ikke kosthold/trening noe forskjell på hud og hår/utseendet generelt. Nå tenker jeg normalt kosthold altså. Og jeg røyker ikke/soler meg ikke. Det jeg synes utgjør forskjell er: - Ta vare på barrieren (tretinoin kan jeg glemme personlig) - Unngå pudder og matte produktrr om msn ikke har ganske fet hud - At produktene man bruker er fuktgivende, flere tynne lag og fuktgivende essens - Spf - Rens og peeling (mild) - Mild tannbleking for å fjerne misfsrging (ikke kritthvite tenner) Dropper concealer nå faktisk, og heldekkende greier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå