AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:50 #1 Del Skrevet torsdag kl 21:50 Jeg har avtalt å møte 2 menn på Tinder neste uke. Er det innenfor? Jeg har fått god kjemi med begge, og vil møte de og se hvordan det går. Anonymkode: 1fc21...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:52 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:52 Ja det er innafor når det gjelder første date. Anonymkode: bebb2...215 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:34 #3 Del Skrevet fredag kl 08:34 Ja, hadde flere kaffe dates på dagtid. Det første møtet handlet om å se om det fantes kjemi nok til å ønske å bli bedre kjent. Anonymkode: 8aff7...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:53 #4 Del Skrevet fredag kl 08:53 Ja. Før du møter de vet du lite om kjemi Anonymkode: 3a716...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:02 #5 Del Skrevet fredag kl 10:02 Ser ikke noe problem i det, så lenge du selv aksepterer at de også avtaler møter med flere. Anonymkode: d4139...d99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:12 #6 Del Skrevet fredag kl 10:12 Det er i stor grad blinddate, så tenker det er greit så fremt du utelukker noen når du vet bedre hvem de er. Anonymkode: 29e3a...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:57 #7 Del Skrevet fredag kl 14:57 Jeg anbefaler å tenke gjennom hva du gjør, hvis begge er interessante nok til å date videre. Det er bestandig en sjanse for å havne i et dilemma 😉 Anonymkode: 8a95b...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå