AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:08 #1 Del Skrevet torsdag kl 21:08 Jeg MÅ ha noen å diskutere serien med. Begynte å se denne for litt siden. Det er jo noe av det mest geniale og beste (og sykeste) jeg har sett!!? Flere som er enig? Første episode gjorde meg kvalm men.. For meg med adhd er jo dette er helt fantastisk mtp dopamindrivet😂 Hva er din favorittepisode? For meg står USS Callister veldig høyt. The entire history of you og San Junipero er også i toppsjiktet. Anonymkode: 265fa...b5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:14 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:14 Jeg elsker black mirror, har sett alle sesongene mange ganger! Jeg liker de aller fleste, men san junipero står høyt hos meg og. Anonymkode: fd9e8...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:24 #3 Del Skrevet torsdag kl 22:24 Elsker også Black Mirror! Det er en stund siden jeg så serien nå, men husker veldig godt San Junipero, Nosedive og USS Calister. Anonymkode: 0eb19...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:27 #4 Del Skrevet torsdag kl 22:27 Elsker serien!!! Men lenge siden jeg hae sett den nå da Anonymkode: 318f5...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet torsdag kl 22:31 #5 Del Skrevet torsdag kl 22:31 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg MÅ ha noen å diskutere serien med. Begynte å se denne for litt siden. Det er jo noe av det mest geniale og beste (og sykeste) jeg har sett!!? Flere som er enig? Første episode gjorde meg kvalm men.. For meg med adhd er jo dette er helt fantastisk mtp dopamindrivet😂 Hva er din favorittepisode? For meg står USS Callister veldig høyt. The entire history of you og San Junipero er også i toppsjiktet. Anonymkode: 265fa...b5d Dance monkey og San junipero likte jeg best. Endret torsdag kl 22:32 av VetAlt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:08 #6 Del Skrevet fredag kl 00:08 Elsker serien. Venter på ny sesong. Klarer ikke bestemme meg for hvilken episode jeg liker best🥹 Har sett de flere ganger Anonymkode: b0452...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet fredag kl 00:13 #7 Del Skrevet fredag kl 00:13 Har sett serien så jeg, for fikk den opp som forslag på Netflix, husker ingenting av den 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 09:43 #8 Del Skrevet fredag kl 09:43 White Bear er min definitive favoritt. Hvis man da kan kalle noe så creapy og ekkelt for et ellers positivt ladet ord som favoritt. Den har virkelig gitt stoff til ettertanke. Joan is awfull (herlig episode) og Nosedive kommer også høyt opp på listen av de jeg husker nå. Anonymkode: 368d9...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet fredag kl 11:10 #9 Del Skrevet fredag kl 11:10 San Junipero! Vurderer å se serien igjen - det er noen år siden første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:23 #10 Del Skrevet fredag kl 11:23 San Junipero tror jeg er en favoritt blant mange, innludert meg selv. Den føltes som et lite, positivt avbrekk i en ganske mørk serie. Mine absolutte favoritter San Junipero, White christmas, Nosedive og Hang the DJ (min nr 1 🥰). Anonymkode: 75284...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet fredag kl 12:00 #11 Del Skrevet fredag kl 12:00 Elsker den. White Bear og Nosedive er favorittepisodene. Ep 1 ses 1 er vanvittig bra også, men den klarer jeg ikke se igjen. Helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:16 #12 Del Skrevet i går, 01:16 Nå har jeg sett hang the dj. Den blir på topp 5! Anonymkode: 265fa...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Garden123 Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden White Christmas, Nosedive og Hatred in the Nation er gode! gleder meg til neste sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden En stund siden jeg så den. Likte nosedive best. Episoden der man skal rate hverandre med 1-5 stjerner. Vi er på en måte der/på vei dit allerede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå