Gå til innhold

Noen som har sett black mirror?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ ha noen å diskutere serien med. Begynte å se denne for litt siden. Det er jo noe av det mest geniale og beste (og sykeste) jeg har sett!!? Flere som er enig?
Første episode gjorde meg kvalm men..

For meg med adhd er jo dette er helt fantastisk mtp dopamindrivet😂

Hva er din favorittepisode?

For meg står USS Callister veldig høyt. The entire history of you og San Junipero er også i toppsjiktet. 

Anonymkode: 265fa...b5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker black mirror, har sett alle sesongene mange ganger! Jeg liker de aller fleste, men san junipero står høyt hos meg og. 

Anonymkode: fd9e8...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker også Black Mirror! Det er en stund siden jeg så serien nå, men husker veldig godt San Junipero, Nosedive og USS Calister.

Anonymkode: 0eb19...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg MÅ ha noen å diskutere serien med. Begynte å se denne for litt siden. Det er jo noe av det mest geniale og beste (og sykeste) jeg har sett!!? Flere som er enig?
Første episode gjorde meg kvalm men..

For meg med adhd er jo dette er helt fantastisk mtp dopamindrivet😂

Hva er din favorittepisode?

For meg står USS Callister veldig høyt. The entire history of you og San Junipero er også i toppsjiktet. 

Dance monkey og San junipero likte jeg best. 

Endret av VetAlt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker serien. Venter på ny sesong. Klarer ikke bestemme meg for hvilken episode jeg liker best🥹 Har sett de flere ganger 

Anonymkode: b0452...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett serien så jeg, for fikk den opp som forslag på Netflix, husker ingenting av den 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

White Bear er min definitive favoritt. Hvis man da kan kalle noe så creapy og ekkelt for et ellers positivt ladet ord som favoritt. Den har virkelig gitt stoff til ettertanke. 

Joan is awfull (herlig episode) og Nosedive kommer også høyt opp på listen av de jeg husker nå. 

Anonymkode: 368d9...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

San Junipero tror jeg er en favoritt blant mange, innludert meg selv. Den føltes som et lite, positivt avbrekk i en ganske mørk serie. 

Mine absolutte favoritter San Junipero, White christmas, Nosedive og Hang the DJ (min nr 1 🥰). 

Anonymkode: 75284...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den. White Bear og Nosedive er favorittepisodene. 
Ep 1 ses 1 er vanvittig bra også, men den klarer jeg ikke se igjen. Helt jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg sett hang the dj. Den blir på topp 5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stund siden jeg så den.

Likte nosedive best.

Episoden der man skal rate hverandre med 1-5 stjerner. Vi er på en måte der/på vei dit allerede

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...