AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:32 #1 Del Skrevet torsdag kl 20:32 Noen som har hatt det? Hvor tidlig kan man få det? Jeg hadde fødselsdepresjon med første barn og er nå gravid i uke 12 med andre. Føler meg veldig som med første. Alt kjennes svart og mørkt. Er bare lei meg, sint og trøtt. Lurer på om jeg er verdt noe, om det egentlig hadde vært best for alle om jeg ble borte osv. Kan man oppsøke hjelp noe sted? Er det dumt å spørre hs? Anonymkode: af6de...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:36 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:36 Spør gjerne hs, jordmor eller fastlege, få så absolutt hjelp! ❤️ Anonymkode: f0042...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:37 #3 Del Skrevet torsdag kl 20:37 Absolutt ikke dumt å spørre om hjelp! Gjør det! Hadde det på samme måte med mine. Helt forferdelig! Du skal IKKE gå rundt å ha det sånn❤️ Anonymkode: 2317f...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:49 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:49 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spør gjerne hs, jordmor eller fastlege, få så absolutt hjelp! ❤️ Anonymkode: f0042...caa AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Absolutt ikke dumt å spørre om hjelp! Gjør det! Hadde det på samme måte med mine. Helt forferdelig! Du skal IKKE gå rundt å ha det sånn❤️ Anonymkode: 2317f...ad3 Takk ❤️ Får man time på hs for sånt? Har vel egentlig ikke rett på time før jeg er i uke 24? Føler egentlig bare jeg må prøve å finne ut av dette før jeg når samme bunnpunkt som sist, har jo et barn på 2 år som trenger en mamma. Er så vondt å sitte med disse tankene om at det hadde vært bedre for han om jeg lå 7 fot under. Fastlege tror jeg ikke kan gjøre noe, er jo årevis med kø på dps. Anonymkode: af6de...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:52 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk ❤️ Får man time på hs for sånt? Har vel egentlig ikke rett på time før jeg er i uke 24? Føler egentlig bare jeg må prøve å finne ut av dette før jeg når samme bunnpunkt som sist, har jo et barn på 2 år som trenger en mamma. Er så vondt å sitte med disse tankene om at det hadde vært bedre for han om jeg lå 7 fot under. Fastlege tror jeg ikke kan gjøre noe, er jo årevis med kø på dps. Anonymkode: af6de...226 Ring hs og forklar akkurat hvordan det er, ikke legg skjul på noe, dette skal de prioritere. ❤️ Anonymkode: f0042...caa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:54 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:54 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk ❤️ Får man time på hs for sånt? Har vel egentlig ikke rett på time før jeg er i uke 24? Føler egentlig bare jeg må prøve å finne ut av dette før jeg når samme bunnpunkt som sist, har jo et barn på 2 år som trenger en mamma. Er så vondt å sitte med disse tankene om at det hadde vært bedre for han om jeg lå 7 fot under. Fastlege tror jeg ikke kan gjøre noe, er jo årevis med kø på dps. Anonymkode: af6de...226 Gravide bør bli prioritert! Hadde det sånn selv. Fikk ekstra samtaler med både jordmor på helsestasjon og jordmor på føden. Endte med at jeg ble igangsatt før tiden pga sterk angst og depresjon. Så de tok meg på alvor fastlegen prøvde jeg ikke hos, men jeg føler at du bør gjøre alt - ikke bare si at "det er så lang ventetid" for det kan jo være at også fastlege kan hjelpe. Lykke til ❤️ Anonymkode: 83a38...05f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet torsdag kl 21:04 #7 Del Skrevet torsdag kl 21:04 I kommunen jeg bor i har de nå fått psykolog hos jordmortjenesten som skal vær uten ventetid. Kanskje de har samme tilbudet der? Verdt å prøve! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:46 #8 Del Skrevet fredag kl 08:46 Det beste du kan gjøre er å oppsøke hjelp så fort som mulig slik at du får tak i det før det er forsent. Jeg fikk det selv, og jeg klarte ikke å be om hjelp før på slutten, til tross for at jeg er utdannet innen helse/sosialt arbeid. På HS henviste de meg til kommunepsykolog, og jeg fikk fort hjelp. Det hjalp masse og det er ikke dumt, det viser kun styrke å be om hjelp ❤️ lykke til! Anonymkode: 6edca...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå