AnonymBruker Skrevet 5. januar #21 Del Skrevet 5. januar Brun fordi det passer til mer. Knelang fordi jeg kjører bil til alt. Hadde jeg busser mye Hadde jeg valgt lang kåpe. Anonymkode: fd5a6...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 20. januar #22 Del Skrevet 20. januar Overraskende digg med lang dunjakke. Grønn. Herre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #23 Del Skrevet 20. januar Jeg hadde valgt grønn av den enkle grunnen til at jeg ikke kler brune klær. Huden blir veldig flass i fargen. Men jeg synes det er fint om man kler brunt, og det er mer uvanlig. Selv har jeg jakker i alle lengder, da jeg fryser lett. Anonymkode: 73a73...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #24 Del Skrevet 20. januar Jeg har en grønn knelang dunkåpe, samt en brun, nesten litt gylden en. Og den brune er absolutt favoritten. Anonymkode: e9ae3...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 20. januar #25 Del Skrevet 20. januar jeg ville valgt den fargen som kledde meg best og passet inn med alt annet jeg hadde av klær, ikke alle kler grønn men ikke alle kler brun heller.. Man KAN selvsagt bruke skjerf og kompensere men - nei, jeg ville valgt den fargen som passet meg best, så for meg er det grønn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #26 Del Skrevet 20. januar Ville valgt brun - da jeg er mørk og syns det passer best (brunette med mørkebrune øyne) og ville valgt lang kåpe. Er 178 cm høy og er derfor bare fint med litt lengde.. også digger jeg soveposefølelsen med de lange kåpene Anonymkode: 19019...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå