AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Gjerne si hvorfor også ☺️ Dere som ikke ville hatt noen av delene trenger absoltt ikke svare. Anonymkode: b4dc0...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Jeg valgte grønn og knelang. Valgte grønn fordi det passer best til hårfargen min. Knelang fordi jeg synes det er ubehagelig å gå med ankellang kåpe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar Jeg har også valgt grønn og knelang. Grønn (Mørk mosegrønn) fordi det rett og slett er en farge jeg liker. Knelang fordi jeg synes det er upraktisk med lange kåper. Ubehagelig å gå med over lengre avstander, upraktisk hvis man skal på/av kollektivtransport og helt håpløst når man skal kjøre bil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar Jeg ville også valgt knelang dunkåpe. Veldig lange dunkåper ser dessverre sjelden bra ut. Det kan godt hende at det er varmt og deilig, men plagget gir meg fort assosiasjoner til en vandrende sovepose. Knelang er enklere å bruke og ser nesten alltid bedre ut. Grønn eller brun kommer helt an på grønnfargen og brunfargen. Vanligvis liker jeg grønt bedre enn brunt, men noen brunfarger er også finr og passer veldig godt på akkurat denne typen plagg. Anonymkode: 65270...73a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 2. januar #5 Del Skrevet 2. januar Jeg har en grønn dunkåpe jeg elsker. Den har lengde til halvveis ned på anklene og er perfekt til dager der det er skikkelig kaldt ute og jeg slipper å fryse på bena. Kunne hatt brun også, begge fargene er jo tidløse så sant nyansene ikke er veldig spesielle. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #6 Del Skrevet 2. januar Sandie skrev (2 minutter siden): Jeg har en grønn dunkåpe jeg elsker. Den har lengde til halvveis ned på anklene og er perfekt til dager der det er skikkelig kaldt ute og jeg slipper å fryse på bena. Kunne hatt brun også, begge fargene er jo tidløse så sant nyansene ikke er veldig spesielle. Høres herlig ut ☺️ Hva heter den du har? Ts Anonymkode: b4dc0...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 2. januar #7 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres herlig ut ☺️ Hva heter den du har? Ts Anonymkode: b4dc0...e9f Den er fra Superdry, khaki/mørk grønn. Finner ikke akkurat samme modellen igjen men minner om denne: https://www.superdrystore.no/dame/jakker/details/259002/lang-ripstop-boblekape-fotball-rutenett-i-mork-mosefarge 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #8 Del Skrevet 2. januar Jeg har brun, knelang. Litt rustbrun. Kunne godt hatt grønn, men har tre andre grønne jakker så det var greit å velge noe annet. Anonymkode: 09e63...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. januar #9 Del Skrevet 2. januar Ville valgt grønn og knelang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Del Skrevet 3. januar Liker både brune grønne jakker, men det er fordi begge passer fint til hudtonen og fargene mine. Du må velge fargen som passer dine toner. Lengde avhenger av on det er tynt dun eller tykt- om man er lav og litt rund ser det sjelden bra ut med ankellange jakker. man kommer unna mye bare med å være høy. Anonymkode: b202f...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. januar #11 Del Skrevet 3. januar Apropos lang type til leggen solgte jeg en fordi lengden hadde null funksjon og bare var irriterende. Jeg velger nå lange til under kne, men ikke de ekstra lange som når omtrent til ankel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #12 Del Skrevet 3. januar Ville valgt grønn og helt lang. Nettopp fordi jeg har lyst på en sovepose jeg kan vandre rundt i. Har en knelang en nå, den er svart da. Anonymkode: 47606...a31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. januar #13 Del Skrevet 3. januar Det kommer an på grønnfargen, men i utgangspunktet vil jeg gått for grønn. Brunt er en farge jeg aldri bruker, og ikke trives med. Samtidig er jeg heller ikke glad i mosegrønt eller militærgrønt. Til gjengjeld er jeg veldig glad i grønnfarger som har en del blått i seg. Når det gjelder lengde, vil jeg valgt knelang siden jeg er ganske kort i beina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 3. januar #14 Del Skrevet 3. januar Det kommer jo helt an på hvilke farger du kler samt kroppsfasong…. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluton Skrevet 3. januar #15 Del Skrevet 3. januar Jeg er middels høy og slank, og jeg kler best knelange kåper. Jeg liker ikke og kler ikke brunt, men grønt passer mine farger veldig godt. Så utifra kroppsfasong og farger ville jeg valgt grønn knelang dunkåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. januar #16 Del Skrevet 4. januar Jeg er en frysepinn og elsker grønn, hadde valgt lengste modellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #17 Del Skrevet 4. januar Ser det er mye stilig å velge mellom.. Vet ikke helt men jeg trooor jeg ville gått for den lyse brune. Men det kan jo være at jeg blir litt forvirret av han ved siden av. Ja, jo.. det måtte blitt den eller den grønne korte med puten! Anonymkode: 79e54...07b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #18 Del Skrevet 4. januar Jeg hadde valgt brun og knelang. Jeg er ikke noe glad i grønt. Og jeg er såpass kort (163) at de jeg har prøvd som er ankellengde ser ut som jeg har tredd på meg en sovepose... Får flashback til barndommen hvor man hoppet rundt og lekte orm i soveposer. Anonymkode: ebfd3...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. januar #19 Del Skrevet 5. januar Ville valgt grønn og knelang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #20 Del Skrevet 5. januar Ville valgt grønn, og ankel lengde. Jeg er bare 160 cm, og overvektig, og kjøpte nylig en sånn i grønn. Ikke dun, da jeg har en svart i dun fra før, og den er så varm, så jeg trengte noe uten dun til de varmere dagene. Men mine kåper går inn i livet, da jeg har smal midje. Anonymkode: 1f04e...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå