mykkeli Skrevet torsdag kl 19:50 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:50 Godt nyttår! Jeg ser etter en dobbel brystpumpe som skal kunne brukes i åpent kontorlandskap. I testen under vinner en brystpumpe som heter Eze (som jeg aldri har hørt om og som kun fås kjøpt på nett) over Elvie, hovedsakelig pga veldig god ytelse til prisen. Ser imidlertid at Eze har bitte litt høyere støynivå enn Elvie, men Eze koster ca. 1800 for dobbelpumpe mens Elvie koster 6500 kr (kommer i så fall til å kjøpe sistnevnte brukt). Er det noen der ute som har erfaring med den ene eller begge og kan si om Elvie er verdt prisforskjellen? https://www.testsone.no/Brystpumpe?utm_source=Google&utm_medium=Cpc&utm_campaign=Beste+Brystpumpe&utm_term=elektrisk brystpumpe&utm_content=p&cmc_adid=ga_692195726768_21062033020&gad_source=1&gbraid=0AAAAA9WeoqaaefBNQ8irQAzb1MVicWFFY&gclid=Cj0KCQiAj9m7BhD1ARIsANsIIvC0x0YlrZaFfMYYE1a3GZB3S57hyDI_PpXDT3fJtUP08EjJbcIUwFQaAu2mEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:35 #2 Del Skrevet torsdag kl 21:35 Sjekk ut facebookgruppen pumpemammaer. Hvis du søker opp eze i den gruppen står det om at det er mulig shipdropping fra Kina, og at man da kan kjøpe samme type på amazon til 1/3 av prisen, så det lukter litt svindel av den siden "testsone". Anonymkode: b0351...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:00 #3 Del Skrevet torsdag kl 22:00 Kjøpte Elvie brukt for ikke så lenge siden. Den er helt fantastisk synes jeg! Lager kjempe lite lyd så genial å kunne pumpe med den på jobb. Anonymkode: 89410...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykkeli Skrevet fredag kl 04:57 Forfatter #4 Del Skrevet fredag kl 04:57 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sjekk ut facebookgruppen pumpemammaer. Hvis du søker opp eze i den gruppen står det om at det er mulig shipdropping fra Kina, og at man da kan kjøpe samme type på amazon til 1/3 av prisen, så det lukter litt svindel av den siden "testsone". Anonymkode: b0351...8f3 genialt! selvfølgelig finnes det en egen fb-side:) må sjekkes ut, takk! AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjøpte Elvie brukt for ikke så lenge siden. Den er helt fantastisk synes jeg! Lager kjempe lite lyd så genial å kunne pumpe med den på jobb. Anonymkode: 89410...02a ah da er den kanskje verdt pengene, selv om prisen er stiv😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:06 #5 Del Skrevet fredag kl 07:06 Elvie Anonymkode: a6355...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:12 #6 Del Skrevet fredag kl 12:12 Har brukt elvie på jobb og hjemme og reise i to ammeperioder. Kan anbefale på det varmeste. De har i tillegg fantastisk kundeservice. Jeg kjøpte bare én og er fornøyd med det. NB! Kan ikke gjøre husarbeid med den, for da lekker den om jeg bøyer meg, men ksn absolutt jobbe på pc og sitte/stå/gå. Anonymkode: 8728a...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå