AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:41 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:41 Er dette red flag i deres øyne? altså hadde dere mistenkt at noe var galt her? Alle har da insta og under 10,000 på snap er da litt rart da Anonymkode: f23ce...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ALB Skrevet torsdag kl 19:42 Populært innlegg #2 Del Skrevet torsdag kl 19:42 Kanskje det grønneste flagget på lenge…?? 36 2 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 19:45 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:45 Eh, what? Nei, det er jo et grønt flagg? Mannen min har heller ikke instagram, det ser han ikke vitsen med. Og jeg er en av få han gidder å snappe med. Har også lav snapscore. Det er jo bare fint. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:47 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:47 Jeg har hverken «insta» eller «snap». Aldri møtt noen som har påpekt dette i negative ordlag. Anonymkode: 7eaab...250 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:49 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:49 Grønt flagg spør du meg. Jeg (K30) har ikke hatt snap, insta eller annet SoMe på 5 år. Sykt hvor mye mer tid man får i hverdagen. Men koser meg med KG, YouTube og VG 😅 Anonymkode: b3297...b88 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet torsdag kl 19:51 #6 Del Skrevet torsdag kl 19:51 (endret) Ingen insta eller facebook her heller. Har snap for snapper med sønnen noen ganger. Det eneste jeg har møtt av reaksjoner er at folk syns det er rart for alle har det jo. Jeg ringer heller 🤷🏻♀️ Endret torsdag kl 19:52 av Blått 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:51 #7 Del Skrevet torsdag kl 19:51 Grønt flagg for meg ✅️ Anonymkode: a20b7...c65 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:54 #8 Del Skrevet torsdag kl 19:54 Meld ham til politiet! 🚩 Anonymkode: 44080...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:54 #9 Del Skrevet torsdag kl 19:54 Er du 15 år gammel? 😂 Anonymkode: dadf6...516 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet torsdag kl 19:56 #10 Del Skrevet torsdag kl 19:56 Hadde vel heller tenkt at det er et rødt flag at du mener man må ha insta og en snapscore over 10000 for å være normal. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:57 #11 Del Skrevet torsdag kl 19:57 Aldri hatt snap, insta eller facebook. Flott å se at jeg ikke er alene 🙂 Anonymkode: 890fa...930 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:59 #12 Del Skrevet torsdag kl 19:59 Jeg har verken snap eller Instagram...så nei herfra. Det hadde jeg satt pris på. Mannen min har heller ikke. Anonymkode: d249c...4a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:00 #13 Del Skrevet torsdag kl 20:00 Er det tenåringsjente på Kvinneguiden igjen? Anonymkode: 9dc58...70c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:00 #14 Del Skrevet torsdag kl 20:00 Høres ut som han er noen ligaer over deg Anonymkode: da814...ffd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:02 #15 Del Skrevet torsdag kl 20:02 Det er jo lettelse å finne et slikt unikum i dagens samfunn! Anonymkode: 9fa66...346 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siris Skrevet torsdag kl 20:02 #16 Del Skrevet torsdag kl 20:02 Hadde tenkt at det var positivt jeg da 😅 Jeg syns igrunn ganske mye annet er mer interessant enn sosiale medier, og ville tenkt det var en fordel om han tenkte likt som meg 😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:04 #17 Del Skrevet torsdag kl 20:04 Det er jo lettelse å finne et slikt unikum i dagens samfunn! Jeg har ikke insta, men har snap. Den scoren er over 100k. Til gjengjeld har jeg hatt snapp i over 10 år og har en begrenset profil. Anonymkode: 9fa66...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:05 #18 Del Skrevet torsdag kl 20:05 Jeg har verken Instagram eller SnapChat (eller heter det ikke det lenger?) Jeg har heller ikke TikTok, Jodel, X eller andre apper som ødelegger livskvaliteten min. Det aller verste jeg vet, er folk som ikke kan holde en samtale med meg fordi some eier sjela deres. Uansett hvor spennende tema vi diskuterer, vinner notifikasjonen fra tlf hver.eneste.gang. Samtalepartneren forsvinner inn i telefonen, og jeg sitter avvist, ensom og lei meg tilbake. Vet jeg høres hauggammal ut, men er ikke eldre enn 37. Er sjeleglad mannen min ikke er på disse appene. Det ville blitt et ensomt liv. Denne mannen får grønt flagg fra meg! P.s rødt flagg betyr at du vurderer ham som farlig. Jeg tror IKKE at manglende tilstedeværelse på some antyder at han er voldelig eller på annen måte en fare for deg. Så overhodet ikke noe rødt flagg basert på kun dette. Anonymkode: b0b73...a6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:05 #19 Del Skrevet torsdag kl 20:05 Slettet Snapchat i 2015, og har ikke postet noe på Instagram på årevis. Kan ikke si jeg savner noen av delene. Anonymkode: 9469a...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:06 #20 Del Skrevet torsdag kl 20:06 For meg er snapbruk ett rødt flagg. Anonymkode: da302...0a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå