AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Hei! Det er så mye å velge mellom. Hvordan vet jeg hvilken variant som er best for meg? Hvordan skal den sitte? Hbor stram skal den være? Tips til gode bher tas imot med stor takk! Anonymkode: e1c75...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Jeg er mest fan av Shock Absorber Ultimate Run Bra Padded (padded er viktig her). Du må jo nesten bestemme litt selv hvor stram du vil ha, min har hemper fordi jeg orker ikke den klaustrofobiske følelsen av å sitte fast i sports BH'en etter trening med de som dras over hodet. Og jeg vil ha den tight, jeg løper og hopper foreks og da må den være stram for å holde de på plass. Anonymkode: 60461...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #3 Del Skrevet 3. januar Change har gode treningsbher, og man får god hjelp der. Anonymkode: 3a4e0...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar Du må prøve deg frem. De skal sitte stramt nok til at de ikke beveger seg å skaper friksjon. De skal ikke sitte så stramt at de klemmer for mye. Hvor god støtte du trenger kommer an på hvor store bryster du har. Jeg digger active sport sine, som jeg kjøper på sparkjøp. De sitter supert på meg, og gir god nok støtte til lange løpeturer og mye hopping. https://www.sparkjop.no/seamless-sports-bh_814879?level_1=61715 Mange dyrere sportsbher sitter for tett opp mot armhulen min og gir meg gnagsår. Spesielt føere fra Nike blir veldig ubehagelige under armene for meg. Har prøvd noen fra Levity, som er favorittmerke på tights og topper, men alle sportsbhene jeg har prøvd er laget for langt større bryster enn jeg har. Anonymkode: 72829...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #5 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 20.59): Jeg er mest fan av Shock Absorber Ultimate Run Bra Padded (padded er viktig her). Du må jo nesten bestemme litt selv hvor stram du vil ha, min har hemper fordi jeg orker ikke den klaustrofobiske følelsen av å sitte fast i sports BH'en etter trening med de som dras over hodet. Og jeg vil ha den tight, jeg løper og hopper foreks og da må den være stram for å holde de på plass. Anonymkode: 60461...e75 Jeg syne helt motsatt, aldri fått så klaustrofobisk følelse som da jeg prøvde Shock Absorber i prøverom og skulle prøve å få løsnet de to hempene bak 😅 Jeg bruker Pierre Robert sine i en størrelse mindre enn vanlig både til løping og styrke og alt imellom, og vrenger dem av meg etter trening. Anonymkode: cd67d...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå