Gå til innhold

Tullesalg hos Boozt og prosentene som forsvant.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle kjøpe et dyrt plagg som var satt ned 25%, så det kostet 2300 i kassen. Det dukket opp et tilbud om to plagg til rabatt hvis begge var over 599 kr. Jeg skulle ikke ha mer og klikket det vekk. Så oppdager jeg rett før jeg skulle betale at da var det plutselig ikke 25% på det opprinnelige plagg t jeg skulle kjøpe likevel! Altså full pris…. Bare fordi jeg ikke ville kjøpe to dyre plagg. Jeg blir altså så eitrandes! 

Anonymkode: 30c03...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står jo klart og tydelig:

Aktiver din rabatt

Shop minimum 2 varer for 699 kr eller mer. Gyldig til: 2025-02-03 23:59 | Vilkår og betingelser

Anonymkode: 8041e...806

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke kjøpe to dyre plagg. Jeg kjøpte et plagg til 100kr som plagg nr 2

Anonymkode: afef3...4f6

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg skulle kjøpe et dyrt plagg som var satt ned 25%, så det kostet 2300 i kassen. Det dukket opp et tilbud om to plagg til rabatt hvis begge var over 599 kr. Jeg skulle ikke ha mer og klikket det vekk. Så oppdager jeg rett før jeg skulle betale at da var det plutselig ikke 25% på det opprinnelige plagg t jeg skulle kjøpe likevel! Altså full pris…. Bare fordi jeg ikke ville kjøpe to dyre plagg. Jeg blir altså så eitrandes! 

Boozt har bare slike lokketilbud.. 

Anonymkode: 82ec3...246

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ha ett plagg. Dette er noe idiotisk de har begynt med i det senere. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Boozt har bare slike lokketilbud.. 

Anonymkode: 82ec3...246

Jeg har ikke kjøpt noe inne der på lenge skjønne jeg. Jævlig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil bare ha ett plagg. Dette er noe idiotisk de har begynt med i det senere. 

Da kjøper du ett plagg til vanlig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da kjøper du ett plagg til vanlig pris.

Jeg skulle ha det ene på salg Og det var i utgangspunktet dritdyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skulle ha det ene på salg Og det var i utgangspunktet dritdyrt. 

Da får du kjøpe det til fullpris, eller kjøpe et par sokker ellernoe å få med rabatten…

Anonymkode: f7f19...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater den nye greia med at jada du skal få prosenter, men da må du kjøpe minst to ting. Det som skjer nå er at Boozt ikke får noe fra meg og at jeg går til en lokal butikk i stedet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da får du kjøpe det til fullpris, eller kjøpe et par sokker ellernoe å få med rabatten…

Anonymkode: f7f19...837

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hater den nye greia med at jada du skal få prosenter, men da må du kjøpe minst to ting. Det som skjer nå er at Boozt ikke får noe fra meg og at jeg går til en lokal butikk i stedet. 

Jeg heier på å bruke lokale butikker! 👏 Kanskje de til og med har januarsalg på den lokale butikken. 😃

Anonymkode: 46695...cfe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flott det er bedre uansett for du støtter opp om lokale arbeidsplasser 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da finner jeg bare en leppomade eller hårstrikk å legge til, det er det alltid brukt for.

Anonymkode: 2db86...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 19.47):

Hva klager du over? Betingelsene står klart og tydelig på sidene deres, lær deg å lese så slipper du å irritere deg over noe du går glipp av fordi du ikke leser skikkelig. Slike ting kan du faktisk brenne deg skikkelig på i fremtiden. 
Du hadde ikke trengt å kjøpe mer enn en hårstrikke for å få % dine. 

Anonymkode: a6f0a...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...