AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:37 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:37 Kan noen hjelpe meg med en idè om hvordan jeg kan farge mine falske led-lys? Dette er kubbelys, telys og stearinlys, og jeg har kjøpt opp en del av. De er dyre, derfor ønsker jeg ikke å bytte de ut, men.. alle er hvite og ganske kjedelige! Skulle ha fått noe farge på disse. Gjerne dus brun, sort eller mørk. Noen kreative sjeler som kan hjelpe?? Lysene kjennes ut og ser ut som stearin, og er derfor blanke, litt klebrige, hvitt. Det står ikke hva materialet er, men det er Moda Naturtro Lys som er "merket" Anonymkode: b7ca8...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:39 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:39 Kjøp nye. Finnes masse billige ledlys i alle mulige farger. Anonymkode: f1f62...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 #3 Del Skrevet torsdag kl 18:44 Jeg har brukt decoupage og servietter på mine. Anonymkode: 1fe51...809 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:06 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:06 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kjøp nye. Finnes masse billige ledlys i alle mulige farger. Anonymkode: f1f62...9fc Veldig fornøyd med mine. En hel samling som går på kontroll - ref «ønsker ikke å bytte ut» ☺️ Anonymkode: b7ca8...880 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:07 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har brukt decoupage og servietter på mine. Anonymkode: 1fe51...809 Det var kjempelurt!! 🤩 Takk! Anonymkode: b7ca8...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:13 #6 Del Skrevet torsdag kl 19:13 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var kjempelurt!! 🤩 Takk! Anonymkode: b7ca8...880 Ja, kjempelurt hvis man ønsker husbrann. Anonymkode: f1f62...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:16 #7 Del Skrevet torsdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, kjempelurt hvis man ønsker husbrann. Anonymkode: f1f62...9fc Det er falske lys uten flamme, de blir ikke varme. Du kan prøve å smelte stearin og rulle de i det, men spørs hvor vellykket det blir Anonymkode: ee6df...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå