Nataljia Skrevet torsdag kl 18:26 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:26 Og hvordan sminke burde jeg bruke for å fremheve? Tror selv jeg har mandelform og kanskje hooded eyes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nataljia Skrevet torsdag kl 21:24 Forfatter #2 Del Skrevet torsdag kl 21:24 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:33 #3 Del Skrevet torsdag kl 23:33 Ja jeg mener du har rett 😊 Veldig pene øyne! Du klær grønt og brunt, fordi du har de fargene i øynene dine, ser også ut som du har varme undertoner i huden også. Bruk brun kajal eller eyeliner i stedet for sort så det ser mykere ut. Ville blitt veldig fint med en liner, kanskje i grønt på våtkanten nede, eller en brun cat eye på øyelokket. Jeg har også hooded eyes så jeg bruker det i stedet for øyeskygge. Ikke nødvendigvis samtidig men for å variere ❤️ Anonymkode: b51e5...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:35 #4 Del Skrevet torsdag kl 23:35 Begge deler på en gang Anonymkode: b51e5...19b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nataljia Skrevet fredag kl 05:58 Forfatter #5 Del Skrevet fredag kl 05:58 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja jeg mener du har rett 😊 Veldig pene øyne! Du klær grønt og brunt, fordi du har de fargene i øynene dine, ser også ut som du har varme undertoner i huden også. Bruk brun kajal eller eyeliner i stedet for sort så det ser mykere ut. Ville blitt veldig fint med en liner, kanskje i grønt på våtkanten nede, eller en brun cat eye på øyelokket. Jeg har også hooded eyes så jeg bruker det i stedet for øyeskygge. Ikke nødvendigvis samtidig men for å variere ❤️ Anonymkode: b51e5...19b Takk for svar ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 06:16 #6 Del Skrevet fredag kl 06:16 Lys rosa/burgunder øyenskygge, og mørkeblå eller svart mascara 😍 Anonymkode: 5ea4e...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nataljia Skrevet fredag kl 12:04 Forfatter #7 Del Skrevet fredag kl 12:04 (endret) Ok takk for tips Regner med det er litt dumt med sotede øyne da øynene mine sikkert kan bli litt små? Har jeg det som kalles epicantic fold? Endret 9 timer siden av Nataljia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nataljia Skrevet 9 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 9 timer siden Også lurer jeg på om noen kan anbefale en god mascara som ikke smitter så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå