Gå til innhold

Hva slags øyeform har jeg?

Nataljia

Anbefalte innlegg

Og hvordan sminke burde jeg bruke for å fremheve? Tror selv jeg har mandelform og kanskje hooded eyes. 

Screenshot_20250102-191953~2.png

Screenshot_20250102-192227~2.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg mener du har rett 😊

Veldig pene øyne! Du klær grønt og brunt, fordi du har de fargene i øynene dine, ser også ut som du har varme undertoner i huden også. Bruk brun kajal eller eyeliner i stedet for sort så det ser mykere ut. Ville blitt veldig fint med en liner, kanskje i grønt på våtkanten nede, eller en brun cat eye på øyelokket. Jeg har også hooded eyes så jeg bruker det i stedet for øyeskygge. Ikke nødvendigvis samtidig men for å variere ❤️

1 Trend 4 Ways: Emerald Green EyelinerSandstone Waterproof Eyeliner 0,35 gr. - Brown

Anonymkode: b51e5...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja jeg mener du har rett 😊

Veldig pene øyne! Du klær grønt og brunt, fordi du har de fargene i øynene dine, ser også ut som du har varme undertoner i huden også. Bruk brun kajal eller eyeliner i stedet for sort så det ser mykere ut. Ville blitt veldig fint med en liner, kanskje i grønt på våtkanten nede, eller en brun cat eye på øyelokket. Jeg har også hooded eyes så jeg bruker det i stedet for øyeskygge. Ikke nødvendigvis samtidig men for å variere ❤️

1 Trend 4 Ways: Emerald Green EyelinerSandstone Waterproof Eyeliner 0,35 gr. - Brown

Anonymkode: b51e5...19b

Takk for svar ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys rosa/burgunder øyenskygge, og mørkeblå eller svart mascara 😍

Anonymkode: 5ea4e...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok takk for tips :) Regner med det er litt dumt med sotede øyne da øynene mine sikkert kan bli litt små? Har jeg det som kalles epicantic fold? 

Endret av Nataljia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lurer jeg på om noen kan anbefale en god mascara som ikke smitter så lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...