Gå til innhold

Reise alene i 2025

Le-mon-ade

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å utfordre meg selv og reise alene i 2025, men er åpen for å reise gjennom ulike byråer som samler andre alene-reisende. Hvor anbefaler dere meg å oppleve/reise til alene som er trygt og samtidig har mye å by på. Åpen for forslag, del gjerne dine erfaringer med meg, foreslå byer/steder og aktiviteter å gjøre. Skal du reise alene du også, del gjerne hvordan du forbereder deg i forkant av reisen. 

Jeg er redd, men så lei av å hvert år ha forhåpninger om å ha noen å reise med, uten at det ikke blir noe av til slutt, hvorfor ikke bare hoppe i det alene tenker jeg nå🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiser mye alene, digg å gjøre akkurat som en vil og ikke dilte etter andre hele dagen. 😀

Hva er du interessert i?

Kunst, arkitektur, ligge på stranda, gå i fjellet, drikke øl, sykle, kjøre bil, mat?

Anonymkode: b573d...b85

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant 🤩

Jeg elsker stranden, gjennomsiktig vann(var i Alcudia i Mallorca høsten i fjor, så vakkert vann) byliv, shopping, turer i naturen og har ikke noe i mot å gå, kultur, livlige og varme lokale folk, god mat og muligheten til å være fri, som i at man ikke trenger å frykte sin egen sikkerhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reise alene er topp, hvis man reiser på gruppetur sammen med andre alenereisende så reiser man jo ikke lenger alene. 

Anonymkode: fca81...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...