Le-mon-ade Skrevet torsdag kl 18:21 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:21 Jeg ønsker å utfordre meg selv og reise alene i 2025, men er åpen for å reise gjennom ulike byråer som samler andre alene-reisende. Hvor anbefaler dere meg å oppleve/reise til alene som er trygt og samtidig har mye å by på. Åpen for forslag, del gjerne dine erfaringer med meg, foreslå byer/steder og aktiviteter å gjøre. Skal du reise alene du også, del gjerne hvordan du forbereder deg i forkant av reisen. Jeg er redd, men så lei av å hvert år ha forhåpninger om å ha noen å reise med, uten at det ikke blir noe av til slutt, hvorfor ikke bare hoppe i det alene tenker jeg nå🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:30 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:30 Jeg reiser mye alene, digg å gjøre akkurat som en vil og ikke dilte etter andre hele dagen. 😀 Hva er du interessert i? Kunst, arkitektur, ligge på stranda, gå i fjellet, drikke øl, sykle, kjøre bil, mat? Anonymkode: b573d...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Le-mon-ade Skrevet torsdag kl 18:56 Forfatter #3 Del Skrevet torsdag kl 18:56 Så sant 🤩 Jeg elsker stranden, gjennomsiktig vann(var i Alcudia i Mallorca høsten i fjor, så vakkert vann) byliv, shopping, turer i naturen og har ikke noe i mot å gå, kultur, livlige og varme lokale folk, god mat og muligheten til å være fri, som i at man ikke trenger å frykte sin egen sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet torsdag kl 19:00 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:00 Turer på egenhånd er alltid svært undervurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:01 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:01 Reise alene er topp, hvis man reiser på gruppetur sammen med andre alenereisende så reiser man jo ikke lenger alene. Anonymkode: fca81...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå