Gå til innhold

Pupper!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du som mann bli kåt og tent av å kose med pupper? Altså tennes du av å slikke og ta på dem, såpass mye at du bare må ha henne helst med en gang?

Og dere kvinner, liker du at mannen koser med puppene dine? Hvorfor/hvorfor ikke?

Tenker i alle sammenhenger her at det er kjæreste/samboer/ektefelle eller en du dater som tar på deg. 

Anonymkode: 9296d...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker puppekos, gjerne at de blir forsiktig knadd og massert, at han stryker på, slikker og suger på de. Jeg liker det såppass godt at jeg kunne tenkt meg at han gjorde dette på sofaen om kvelden, eller bare forsyner seg i sengen. 

Han gjør det når vi har sex, som er 1-2 ganger for dag. Men lite utenom dessverre.

Anonymkode: 587f1...483

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg elsker puppekos, gjerne at de blir forsiktig knadd og massert, at han stryker på, slikker og suger på de. Jeg liker det såppass godt at jeg kunne tenkt meg at han gjorde dette på sofaen om kvelden, eller bare forsyner seg i sengen. 

Han gjør det når vi har sex, som er 1-2 ganger for dag. Men lite utenom dessverre.

Lol

Anonymkode: 95e85...c00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K 45

Jeg elsker når kjæresten min koser med puppene, gjerne litt røft og hard under sex, eller bare kose litt forsiktig når vi sitter i sofaen og ser på tv. Han tenner veldig på det og vil helst ta på dem så mye som mulig 😅

Anonymkode: fb186...0be

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh  . Ikke erogen sone for meg dessverre.  Han må gjerne ta på de  osv   .Men ikke noe blir tent av.( litt waste  å ha 75 D og fine naturlig boobs  men de er bare  til " pynt")

Anonymkode: 64310...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min elsker puppene mine, men for meg er de bare noen fettklumper som er i veien. Jeg får mer ut av at han slikker meg på overarmen, liksom. Men han er lykkelig, så da lar jeg han kjøre på. Heldigvis liker han rumpa bedre, og det er jeg mer med på. 

Anonymkode: 60389...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å være mann er jeg overraskende lite opptatt av pupper for min del. Men om hun liker sine pupper eller er stolt over dem gir jeg dem gjerne oppmerksomhet. Personlig syntes jeg puppene bør stå i stil med resten av kroppen. Damer med hofter og lår, kler ofte pupper bra. Mens ei slank tynn dame som løper maraton, ville nok i mine øyne sett litt rar ut med for store pupper. 

Under sex gir jeg puppene masse oppmerksomhet hvis hun har kommunisert om det er et følsomt område for henne. Og første gangen en slikker en partner, følger jeg nøye med på om hun koser med puppene eller brystvortene sine. Det er verdifull informasjon ang hva hun liker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det er velformede perkye pupper. Om det er bananpupper eller slappe lange pupper eller annet, så nei.

Anonymkode: 21ea6...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lol

Anonymkode: 95e85...c00

Hva er lol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan du som mann bli kåt og tent av å kose med pupper? Altså tennes du av å slikke og ta på dem, såpass mye at du bare må ha henne helst med en gang?

Og dere kvinner, liker du at mannen koser med puppene dine? Hvorfor/hvorfor ikke?

Tenker i alle sammenhenger her at det er kjæreste/samboer/ektefelle eller en du dater som tar på deg. 

Anonymkode: 9296d...0da

Klart jeg blir tent av pupper, og lår, rumpe og et feminint smil.

Anonymkode: 8c392...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh yes, elsker puppekos 🥰 og heldigvis gjør kjæresten det også.. alt fra bare kose og stryke litt mens vi ser film til mer under sex

Anonymkode: be5eb...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker puppekos! Noen ganger er det nok for å stille min lyst. Kona har fortsatt overraskende flotte pupper etter å ha ammet 3 barn. I perioder hvor hun har noen kilo ekstra så er de superflotte. Dessverre er hun alt for kjip på de.

Drømmen er likevel å kose med et sett små, faste tenåringspupper, men det toget har nok dessverre godt. Irriterer meg i dag over at jeg ikke gjorde det mer da jeg hadde sjansen. Men men, fantasier skal man jo ha 🙂

Anonymkode: 8c5fa...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 22.32):

Klart jeg blir tent av pupper, og lår, rumpe og et feminint smil.

Anonymkode: 8c392...405

Hva fan er et feminint smil 😅

Anonymkode: fd034...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hva fan er et feminint smil 😅

Anonymkode: fd034...8fe

Dette var dagens 🤣🤣🤣🤣 Nei det kan man lure på av og til 😂

Anonymkode: d4639...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...