AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:02 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:02 Dette er én ting jeg aldri har klart å forstå om dette. Hva har NOEN å tjene på å lyve om jordens form? Mengden tid og ressurser som ville vært brukt på å overbevise befolkningen om at jorden er en kule, må vel gagne de mektige elitene eller noen på en eller annen måte, ikke sant? I deres øyne, når de tror at alle blir villedet … tror de at det bare er en spøk som koster milliarder hvert år? I bunn og grunn, på dette tidspunktet i historien, hvor vi har sirkumnavigert jorden i århundrer og har gått i bane rundt planeten i over 60 år, må vel flat-jord-troen være basert på en idé om HVORFOR vi blir lurt … men jeg har aldri klart å finne ut hva de mener er grunnen. Har noen innsikt i dette? Anonymkode: dde16...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet torsdag kl 18:11 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:11 Ja, det er for å ta makten fra folk, de skal tro at de er en liten prikk i universet, men i virkeligheten er de sentrum i alt, jorden er flat, og universet finnes ikke. Eller noe sånt. Jeg er ikke helt sikker på hva teorien går ut på heller. Mener de at det vi tror er universet er en kuppel, eller mener de at bare Jorden er flat og alt annet er planeter og andre himmellegemer? Har ikke det helt klart for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:03 #3 Del Skrevet torsdag kl 19:03 Maia70 skrev (49 minutter siden): Ja, det er for å ta makten fra folk, de skal tro at de er en liten prikk i universet, men i virkeligheten er de sentrum i alt, jorden er flat, og universet finnes ikke. Eller noe sånt. Jeg er ikke helt sikker på hva teorien går ut på heller. Mener de at det vi tror er universet er en kuppel, eller mener de at bare Jorden er flat og alt annet er planeter og andre himmellegemer? Har ikke det helt klart for meg... Han her mener jorda er flat under en kuppel. Anonymkode: dde16...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:06 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:06 Flertallet er troll som synes reaksjonene de får er gøy. Så har du en liten minoritet av personer med svært lav intelligens som faktisk tror på det. Noen av disse har også psykiske lidelser. Anonymkode: 57756...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet torsdag kl 19:14 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han her mener jorda er flat under en kuppel. Anonymkode: dde16...d80 Ja tror det var han som sa at det er for at vi skal tro at vi er ubetydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå