AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:01 #1 Del Skrevet torsdag kl 18:01 Hadde 2 små føflekker, og nå har dem bare falt av? Er det normalt?😂 skjedd noen før? Anonymkode: f9933...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:03 #2 Del Skrevet torsdag kl 18:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde 2 små føflekker, og nå har dem bare falt av? Er det normalt?😂 skjedd noen før? Anonymkode: f9933...5db den andre føflekken ble vel deppa av at den første føflekken forsvant. Anonymkode: b15b1...ae9 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:03 #3 Del Skrevet torsdag kl 18:03 men kanskje det var hudormer? Anonymkode: b15b1...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:06 #4 Del Skrevet torsdag kl 21:06 AnonymBruker skrev (3 timer siden): den andre føflekken ble vel deppa av at den første føflekken forsvant. Anonymkode: b15b1...ae9 Hahaha den var fin😂 Anonymkode: f9933...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:08 #5 Del Skrevet torsdag kl 21:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): men kanskje det var hudormer? Anonymkode: b15b1...ae9 Prøvde å klemme på dem, men ingenting kom ut. Er lenge siden nå da. Men plutselig klødde jeg litt på dem også bare fallt de av eller skrapet av også begynte jeg å blø. Og nå har det grodd helt fint, ingen føflekk. Anonymkode: f9933...5db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:55 #6 Del Skrevet torsdag kl 21:55 Det kan ha vært vorter. Anonymkode: 028f7...776 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:54 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:54 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde 2 små føflekker, og nå har dem bare falt av? Er det normalt?😂 skjedd noen før? Anonymkode: f9933...5db Blir føflekker uten blodtilførsel, så faller de av i smuler. Helt normalt. Jeg hadde en stor bak på ryggen, var sengeliggende over flere uker og føflekken smuldret av. Anonymkode: e1bdc...4ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:30 #8 Del Skrevet fredag kl 19:30 Google Seborreisk keratose og se om det kan stemme. Jeg har flere sånne, noen har jeg fjernet hos lege fordi de var i veien/hang seg fast i gensere, mens andre blir tørre og kan omtrent bare skrapes av. Anonymkode: 7f3a6...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå