AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:20 #1 Del Skrevet torsdag kl 17:20 Hei 🙋🏻♀️ Jeg har stor sett hatt to ganske nære venner gjennom ungdom- og 20- årene (vennskap via tilfeldigheter, ikke noe jeg gikk spesifikt inn for) vi er fortsatt venner, men vennskapet har endret seg en del da vi alle er i ulike livsfaser og bor ulike steder/land. Jeg ønsker å etablere nye og ekte vennskap, men synes det er vanskelig og nesten litt flaut. Siste nevnte mest fordi jeg innser at jeg er dårlig på den prosessen med å finne nye venner, hvordan starter man og finner man disse personene? Jeg drikker sjeldent og drar nesten ikke ut på byen, det er ikke galt å like disse tingene, men for min del er ikke det noe jeg orker å gjøre så mye av lenger. Del gjerne med meg om dere er i samme situasjon, om dere kjenner noen som er det eller om dere har noen genuine og gode tips til hvordan jeg kan gå frem i denne prosessen. Anonymkode: e0765...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:25 #2 Del Skrevet torsdag kl 17:25 Er i samme posisjon men har ikke gjort noe med det enda. Samme som deg, fester ikke. Har en venn som har funnet seg mange venner i det siste. Nå er han mann, men han fannt sine gjennom å bare være pratsom. Prate med ansatte i en butikk med ting han liker, som igjen første til bekjentskaper gjennom denne ansatte mannen. Pratet med noen fra fortiden da det ble relevant og tok initiativ der, det er et godt vennskap. Gjennom sjefen sin har han fått en kompis. På jobb. Naboen har han vært litt venn med. Han er så flink til å være tilgjengelig for prat. Så finner de noe de begge liker og da blir det kanskje sånn at de finner på noe rundt det eller bare tenner et bål og chiller sammen(?) 😅 Anonymkode: 4b686...346 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:43 #3 Del Skrevet torsdag kl 17:43 Åå jeg beundrer sånne mennesker som bare klarer å få det til, hive seg ut i samtaler med fremmede, ta initiativ og kontakt. Anonymkode: e0765...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet torsdag kl 17:49 #4 Del Skrevet torsdag kl 17:49 Meld deg på et singeltreff. Det er bare damer der, så dere har ikke så mye annet valg enn å bli kjent med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:57 #5 Del Skrevet torsdag kl 17:57 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Åå jeg beundrer sånne mennesker som bare klarer å få det til, hive seg ut i samtaler med fremmede, ta initiativ og kontakt. Anonymkode: e0765...afb Samme her! 😩 Men på et punkt må det og vil det komme en eller annen situsjon hvor det kan føles litt naturlig. Kanskje du må være på rett tid og sted til at noen snakkesalige finner deg? Hey gurl? Anonymkode: 4b686...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:05 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:05 Det var det å finne disse stedene og den rette tiden da 😄 savner en sånn herlig community der sånne som meg/oss kan samles og holde kontakten. Kanskje det er det jeg skal gjøre🤓 Anonymkode: e0765...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:06 #7 Del Skrevet torsdag kl 18:06 @Vaffelhunden spennende, det har jeg ikke prøvd. Hvilke singeltreff anbefaler du? ☺️ Anonymkode: e0765...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:09 #8 Del Skrevet torsdag kl 18:09 Jeg har fått en del venner gjennom barna. I tillegg har jeg fått to gode venner fordi vi liker å gå på henholdsvis konserter og turer. Vi møttes på et kurs via jobb og fant ut at vi begge likte samme musikk, og avtalte å dra på en konkret konsert sammen. Anonymkode: a8d49...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:13 #9 Del Skrevet torsdag kl 18:13 Finn en hobby Hadde ikke hatt venner igjen om det ikke var for hobby hvor jeg treffer folk med like interesser. Da er det mye lettere selv for introverte folk, for da vet du at dere hvert fall har en ting (hobbyen) å prate om. Anonymkode: f6373...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå