AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:54 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:54 Har aldri hatt et forhold til wetsex, bortsett fra at det ikke har vært aktuelt for meg tidligere. Nå har jeg vært gift i 6 år, og underveis har det skjedd noe som har endret synet mitt. Ofte blir det en kjappis i dusjen på grunn av små barn i huset, og før vi går i dusjen må hun alltid tisse. Dette gjør hun foran meg, og jeg har etter hvert sett på det at hun tisser som en del av det seksuelle forspillet til det vi skal gjøre i dusjen. Jeg tok det opp for ca. et år siden, og sa rett ut at det at hun tisset foran meg gjorde meg kåt. Derfor sa jeg at hun enten må slutte å tisse foran meg, eller så kunne vi utforske det mer. Hun sluttet en liten periode, men begynte å gjøre det i sommer igjen. Da la jeg ikke lenger skjul på at jeg tenner på det, og jeg ba henne heller gjøre det i dusjen før jeg kom inn. Steg for steg flyttet jeg meg inn i dusjen uten at jeg gjorde annet enn å stå der. Så begynte vi å kysse mens hun tisset. Så fikk jeg kjenne på med hånden, så tisset hun på brystet mitt, og her om dagen ville hun kjenne det fra meg, selv om jeg aldri har nevnt på akkurat det. Moralen jeg prøver å formidle er vel at ingenting er skrevet i stein. Hverken hva man tenner på selv, eller hva partner er forventet å bli med på. Kommunikasjon er gull, og i et forhold er det grunnleggende. Anonymkode: a531b...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:49 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:49 Jeg tenner på å motta wetsex fra min kone, digg å kline med henne og holde hånda på musa når hun tisser. Liker også å drikke, både når hun tisser direkte i munnen min og når hun tisser i et vinglass og så smaker jeg samtidig som hun suger meg. Absolutt ikke noe som jeg forteller åpenlyst, men det er lettere bak anonym. Anonymkode: 2461a...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:58 #3 Del Skrevet torsdag kl 21:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenner på å motta wetsex fra min kone, digg å kline med henne og holde hånda på musa når hun tisser. Liker også å drikke, både når hun tisser direkte i munnen min og når hun tisser i et vinglass og så smaker jeg samtidig som hun suger meg. Absolutt ikke noe som jeg forteller åpenlyst, men det er lettere bak anonym. Anonymkode: 2461a...e11 Samme her, liker best å få strålen rett i munnen. Hun drikker mye vann, så det smaker lite. Anonymkode: 0a9a8...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå