AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:41 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:41 Står nå i en sår posisjon der jeg møtte en på Tinder i midten av september. Har snakket med han hver eneste dag og utviklet følelser for han. Møtt han kun 1 gang pgr turnus og jobb.. Vi har snakket mye både på some og tlf, FaceTimet og generelt brukt mye tid på å bli kjent. Men fyren har vært vag på å treffes så konfronterte han en gang for alle nå 1 nyttårsdag. Der kom det frem at han hadde tenkt over avstanden og at det var et hinder, og at han ikke hadde utviklet de samme følelsene som meg. Han var heller ikke nysgjerrig nok på å finne ut om det kunne bli noe mer pgr avstanden. Men sa om jeg hadde bodd nærmere så er det en stor sjanse for at det kunne ha utviklet seg og han ville testet potensialet. Han sa det ikke hadde noe meg å gjøre og at jeg var helt fantastisk. Det er lang avstand mellom oss, 13 timers kjøretur og ikke bare bare og evt flytte spesielt om du er hjemmekjær som han. Men Fyf, er helt jævlig trist i dag for å si det rett ut fordi dette var en genuint snill og god gutt. Som jeg kunne ha sett en fremtid med. Han vil holde kontakten og sender meg masse snapper i dag, og der syntes jeg er koselig fordi han verdsetter kommunikasjonen vår og nevnte han hadde blitt glad i meg. Men hjelp meg og heale og kom over denne lille sorgen. Har dere noen tilsvarende historier? Ville dere ha flyttet om dere var han? Eller forstår dere han? Anonymkode: c0f23...110 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:49 #2 Del Skrevet torsdag kl 16:49 Flytt etter han Anonymkode: 94c4e...d7e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:51 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:51 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Står nå i en sår posisjon der jeg møtte en på Tinder i midten av september. Har snakket med han hver eneste dag og utviklet følelser for han. Møtt han kun 1 gang pgr turnus og jobb.. Du er forelsket i en fantasi. Anonymkode: f6e65...5a3 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:53 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:53 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men sa om jeg hadde bodd nærmere så er det en stor sjanse for at det kunne ha utviklet seg og han ville testet potensialet. Han sa det ikke hadde noe meg å gjøre og at jeg var helt fantastisk. Han er bare ikke interessert, dette er greier man sier fordi man ikke vil si det rett ut. Send ham en melding og si at du føler det samme, har følelser, og vurderer å flytte til ham. Han kommer til å få anfall. Anonymkode: f6e65...5a3 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:55 #5 Del Skrevet torsdag kl 16:55 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han er bare ikke interessert, dette er greier man sier fordi man ikke vil si det rett ut. Send ham en melding og si at du føler det samme, har følelser, og vurderer å flytte til ham. Han kommer til å få anfall. Anonymkode: f6e65...5a3 😂😂😂😂 Anonymkode: 439be...074 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:57 #6 Del Skrevet torsdag kl 16:57 Er du den samme som holdt på å bli "galen"? Mye likt i innleggene. Anonymkode: c9129...845 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:58 #7 Del Skrevet torsdag kl 16:58 Om du ikke har møtt noen av hans venner eller familie så vet du svært lite… Det du har er en brevvenn. Anonymkode: 9cc48...ec5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:11 #8 Del Skrevet torsdag kl 17:11 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du den samme som holdt på å bli "galen"? Mye likt i innleggene. Anonymkode: c9129...845 Nei? Anonymkode: c0f23...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:14 #9 Del Skrevet torsdag kl 17:14 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han er bare ikke interessert, dette er greier man sier fordi man ikke vil si det rett ut. Send ham en melding og si at du føler det samme, har følelser, og vurderer å flytte til ham. Han kommer til å få anfall. Anonymkode: f6e65...5a3 Jeg sa at om det skulle bli aktuelt så måtte vi ha truffet mye mer. Og nysgjerrigheten på å treffes har ikke vært til stede fordi han har nok innerst inne skjønt at jeg aldri vil flytte. Selv nettopp kjøpt hus og flyttet hjem etter 5+ år 200 mil fra hjemstedet mitt. I og med så mye som han har ringt/mast på meg på så tror jeg at han genuint liker meg. Men ikke tørret å utvikle følelser for rasjonaliteten har kicket inn. Det er en ærlig sak det. Anonymkode: c0f23...110 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:15 #10 Del Skrevet torsdag kl 17:15 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men sa om jeg hadde bodd nærmere så er det en stor sjanse for at det kunne ha utviklet seg og han ville testet potensialet. Her er mitt problem! når noen sier jeg vil teste potensialet så har jeg mista lysten og kan ikke stole så mye på det der! spesielt når noen bor sååå langt. Jeg tar heller sjangser med folk som er trygg med og ikke noen som sier teste om det kan utvikle seg. men selvfølgelig om det ikke gjør så er det ditt tap og ikke hans pga du flytter tilbake med alt det stresse og knust hjerte. Anonymkode: 53b63...a1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet torsdag kl 17:17 #11 Del Skrevet torsdag kl 17:17 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er du den samme som holdt på å bli "galen"? Mye likt i innleggene. Anonymkode: c9129...845 Var 13-timers kjøretur mellom dem og…. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:19 #12 Del Skrevet torsdag kl 17:19 Fjugur skrev (1 minutt siden): Var 13-timers kjøretur mellom dem og…. 🙄 Aner ikke hva dere snakker om? Oppriktig Anonymkode: c0f23...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:20 #13 Del Skrevet torsdag kl 17:20 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Står nå i en sår posisjon der jeg møtte en på Tinder i midten av september. Møtt han kun 1 gang pgr turnus og jobb.. Ville dere ha flyttet om dere var han? Eller forstår dere han? Anonymkode: c0f23...110 Hva er det du holder på med? Møtt en gang på tre-fire måneder og du tenker at han bør flytte nærmere deg? Stakkars mann. Anonymkode: 95359...18d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:23 #14 Del Skrevet torsdag kl 17:23 Dette er hans måte å skånsomt si nei takk på. Selvsagt vil han fortsatt prate litt på melding, det er koselig og booster egoet hans. Har hatt en gammel kompis som "brevvenn" i to år nå. Vi flørter, erter, snakker fortrolig og holder på. Vi bor bare en drøy time fra hverandre, ingen av oss er egentlig intr i å møtes men det er tidsfordriv med noen en kjenner litt, det er morsomt og ja... En flørt som betyr null for begge. Anonymkode: ef790...c9d 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:29 #15 Del Skrevet torsdag kl 17:29 Fjugur skrev (10 minutter siden): Var 13-timers kjøretur mellom dem og…. 🙄 Ja, og de hadde truffet hverandre 1 gang. Anonymkode: c9129...845 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:30 #16 Del Skrevet torsdag kl 17:30 Tror også han ikke er interisert nok, for det er menensker som reiser land og strand for sin elskede. Som pewdiepie, tilfeldig eksempel, som reiste til Italia for sin. Kanskje det er litt hvem noen er som person også. Kanskje også alder og vor etablerte de er hvor de er. Anonymkode: b9b7d...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:39 #17 Del Skrevet torsdag kl 17:39 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror også han ikke er interisert nok, for det er menensker som reiser land og strand for sin elskede. Som pewdiepie, tilfeldig eksempel, som reiste til Italia for sin. Kanskje det er litt hvem noen er som person også. Kanskje også alder og vor etablerte de er hvor de er. Anonymkode: b9b7d...040 Jeg er veldig etablert, han derimot ikke. Han kjøpte nylig hus og det har jeg også gjort. Men har mer høyere utdannelse, ressurssterk etc en han. Jeg er en byjente, han er mer jakt og fiske og der han kommer fra er det prima for slike Intr. Ikke alle er interessert i å flytte, de tør ikke og vil ikke. Jeg tror genuint han har likt meg veldig godt mtp alt han har sagt til meg, men alle hopper bare ikke på første fly fordi de er stormforelsket. Noen klarer å tenke mer rasjonelt… Og var egentlig bare det jeg lurte på, om noen har opplevd tilsvarende fordi de ikke har hatt lyst til å flytte, selvom de har vært veldig forelsket ! Anonymkode: c0f23...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet torsdag kl 17:40 #18 Del Skrevet torsdag kl 17:40 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er du den samme som holdt på å bli "galen"? Mye likt i innleggene. Anonymkode: c9129...845 Tenke det samme , når jeg så 13 timer 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:44 #19 Del Skrevet torsdag kl 17:44 Han er ikke interessert og dette var hans måte å dumpe deg skånsomt på. Anonymkode: 6d889...87d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet torsdag kl 17:45 #20 Del Skrevet torsdag kl 17:45 (endret) Jo mere du skriver og motsier det vi skriver , jo mer minner du deg om den andre inlegget "Galen" han er ikke interessert i deg, ikke i et forhold interessert- hadde han vært det så hadde funnet tid og rom, tro meg. Folk er villig til å gjøre mye for kjærligheten. Men han har ikke de følelsene for deg, enkelt og veldig greit. For han er du en god venn å snakke med, eller så har han deg på vent til han finner bedre . Endret torsdag kl 18:14 av Marai 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå