AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:06 #1 Del Skrevet torsdag kl 16:06 Hvordan fremstå mer åpen og få bedre utstråling så folk liker meg? Grunnen til at jeg spør er at jeg føler at jeg fremstår lukket og har dårlig utstråling (virker uinteressert, innadvendt og kanskje til og med litt sur - uten at jeg faktisk er det). Er kvinne på 30 år om det har noe å si. Anonymkode: 2e179...9bc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:48 #2 Del Skrevet torsdag kl 16:48 Jeg fikk bedre utstråling da jeg begynte å fylle min egen kopp. Det høres jo litt klisjé ut, men det er bare skikkelig sant. Da jeg vendte fokus bort fra å forbedre meg for å få flere venner, lykkes i jobben, bli bedre likt osv. Men heller tenkte grundig gjennom hva vil jeg, hva liker jeg, osv. Da jeg begynte å tillate meg å gjøre det som gjorde meg glad. Og det høres jo skikkelig teit ut, fordi hvorfor tillot jeg meg ikke det før!? Men jeg gjorde rett og slett ikke det. Jeg ville dømme meg inni meg for å være opptatt av hudpleie og velvære på den måten jeg er, mye indre kritikk om alt annet jeg burde bruke pengene og tiden min på. Da jeg heller omfavnet det jeg likte, uavhengig av hvor politisk korrekt det er, eller om andre ville akseptere det, da kjente jeg at noe i meg endret seg. Jeg ble gladere, jeg begynte å like meg selv, jeg trivdes bedre i eget selskap, jeg hadde ting som interesserte meg, ting jeg så frem til. Og dette gjorde automatisk til at folk stilte mer spørsmål ved meg, hva jeg skulle, ville, likte, jeg hadde flere genuine samtaler uten tanke om "liker de meg nå" og at jeg skulle skaffe en ny venn i det. Jeg har bedre kontakt med noen få på jobben, andre har jeg frastøtt og det er helt OK. Jeg har også fått flere bekjente på IG gjennom felles interesser. Og jeg har byttet ut noen vennskap som jeg innså at var folk jeg egentlig ikke likte. Jevnt over vil jeg si at jeg har ca. like mange venner som før, men vennskapene er mye bedre, og den daglige kontakten med bekjente og fremmede er lettere, morsommere og mer tilfreds. Anonymkode: 1be52...4fa 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:53 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:53 Smil å si hei til alle. Ikke alle som i ukjente på gaten, men på jobb, selskap, etc. Still spørsmål til den du snakker med. Vær nysgjerrig på andre. Vis at du lytter i en samtale. Smil og nikk. Legg tid og stolthet i hvordan du ser ut. Tren, spis sunt, ta vare på deg selv. Anonymkode: eaa08...e51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:00 #4 Del Skrevet torsdag kl 17:00 Å stille spørsmål og lytte, stille oppfølgingsspørsmål, siden folk liker å snakke om seg selv😊 Anonymkode: e5735...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:41 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:41 Tusen takk for tips alle Anonymkode: 2e179...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå