AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Er med i en intervjuprosess som har pågått en stund, og det er så nervepirrende og ubehagelig å vente på dette 🤧 Jeg ville satt kjempestor pris på om noen kunne spå meg / legge kort på om dette vil gå veien? ❤️ Tusen takk Anonymkode: dfff7...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Kaffegrutenner kastet i ruten og forteller meg at om du ikke vet svaret nå så vet du svaret etterhvert. Anonymkode: b541f...29f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Min spåkule sier at du får jobben, men pga nedbemanning blir du sagt opp i september 2025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar norw skrev (37 minutter siden): Min spåkule sier at du får jobben, men pga nedbemanning blir du sagt opp i september 2025 min spåkule sier at det ikke skjer før oktober 25. Kan du riste på din igjen? Anonymkode: b4d6d...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): min spåkule sier at det ikke skjer før oktober 25. Kan du riste på din igjen? Anonymkode: b4d6d...29e 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #6 Del Skrevet 13. januar Du fikk den, ikke sant? Anonymkode: f6688...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Del Skrevet 13. januar Fikk du jobben? Jeg håper det. Anonymkode: 87ab6...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #8 Del Skrevet 17. januar Jeg fikk den i går. Ts Anonymkode: dfff7...c1a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #9 Del Skrevet 17. januar norw skrev (På 12.1.2025 den 3.07): Min spåkule sier at du får jobben, men pga nedbemanning blir du sagt opp i september 2025 Meget lite trolig at de vil ta nedbemanning i år, uten å utlevere firmaet for mye.. Ts Anonymkode: dfff7...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Meget lite trolig at de vil ta nedbemanning i år, uten å utlevere firmaet for mye.. Ts Anonymkode: dfff7...c1a Da skal jeg bli mer flittig med poleringen, beklager så meget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (På 13.1.2025 den 19.38): Du fikk den, ikke sant? Anonymkode: f6688...dae Er du klarsynt? 😊 Hvis du er, får du opp om jeg får det oppdraget jeg ønsker meg så veldig? (Ikke i direkte jobbsammenheng). Anonymkode: 1a0c6...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar Du får ikke jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå