AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:46 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:46 Jeg kommer til å få oppgjør før jeg kjøper det neste, ikke snakk om lang tid, men kanskje en måned. Bør jeg sette disse pengene på en spesiell høyrentekonto, eller er det da vanskelig å få dem ut igjen fort? Kan jeg velge en annen bank enn den jeg har lånet i? Tenker det er greit å få de tusenlappene jeg kan ut av dette. Anonymkode: 0f706...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:59 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:59 Sett alt i bitcoin. Opp 2,86% siste måned. Eller 34% rente om du vil. Litt bedre enn banken. Anonymkode: 2c7b1...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:16 #3 Del Skrevet torsdag kl 15:16 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sett alt i bitcoin. Opp 2,86% siste måned. Eller 34% rente om du vil. Litt bedre enn banken. Anonymkode: 2c7b1...ccb Ja, men det tør jeg ikke, blir nok også en stor prosess å få pengene ut igjen. Anonymkode: 0f706...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:06 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sett alt i bitcoin. Opp 2,86% siste måned. Eller 34% rente om du vil. Litt bedre enn banken. Anonymkode: 2c7b1...ccb Ikke helt uproblematisk... https://e24.no/boers-og-finans/i/wezekP/dnb-nekter-mathias-29-aa-bruke-kryptogevinst-til-boligkjoep Anonymkode: 38740...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:22 #5 Del Skrevet torsdag kl 16:22 Ta den høyrentekontoen du finner med best rente uten binding. Ikke mer enn 2 millioner per bank. Anonymkode: 3bddb...ea1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:42 #6 Del Skrevet torsdag kl 17:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke helt uproblematisk... https://e24.no/boers-og-finans/i/wezekP/dnb-nekter-mathias-29-aa-bruke-kryptogevinst-til-boligkjoep Anonymkode: 38740...f4b DNB er jo bankenes svar på tykk, illeluktende avføring. Ingen grunn til å benytte dem. Anonymkode: 2c7b1...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 #7 Del Skrevet torsdag kl 18:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ta den høyrentekontoen du finner med best rente uten binding. Ikke mer enn 2 millioner per bank. Anonymkode: 3bddb...ea1 Godt poeng, så jeg må faktisk spre summen, ja. Anonymkode: 0f706...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:16 #8 Del Skrevet torsdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Godt poeng, så jeg må faktisk spre summen, ja. Anonymkode: 0f706...c78 I tilfelle banken skulle gå konkurs er du dekket opp til 2 millioner per bank. En ganske teoretisk mulighet kanskje, men man vet jo aldri. Anonymkode: 3bddb...ea1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:17 #9 Del Skrevet torsdag kl 19:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): DNB er jo bankenes svar på tykk, illeluktende avføring. Ingen grunn til å benytte dem. Anonymkode: 2c7b1...ccb Hehehe ikke så hyggelig bilde, men jeg er enig. 🤣 Anonymkode: 3bddb...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå