AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:19 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:19 Hvor vanlig er det for kvinner å bruke buttplug under tung styrketrening, for å unngå uønsket urinering? Anonymkode: 055bb...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:23 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:23 Tror du trenger litt opplæring i anatomi. Anonymkode: 11a47...5b1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:26 #3 Del Skrevet torsdag kl 14:26 Vanlig og akseptert. Anonymkode: 51df6...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:26 #4 Del Skrevet torsdag kl 14:26 Hæ???? Anonymkode: b62b1...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:26 #5 Del Skrevet torsdag kl 14:26 Nei, jeg sluttet å tisse ut av rumpa etter å ha blitt tyve. Da utviklet jeg urinrør et annet sted 🤣🤣 Anonymkode: 832ea...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:27 #6 Del Skrevet torsdag kl 14:27 KG slutter aldri å imponere. 😂 Anonymkode: d8624...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:28 #7 Del Skrevet torsdag kl 14:28 Jeg hadde vært redd for at den falt ut om jeg slapp opp musklene og at den ville stått godt ut av treningstightsen… Vet det finnes noe plasttampong lignende til bruk i skjeden. Tror den er for mildt fremfall og presser mot urinrøret så en ikke skal lekke. Kanskje det er bedre. Anonymkode: a3653...a90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:28 #8 Del Skrevet torsdag kl 14:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du trenger litt opplæring i anatomi. Anonymkode: 11a47...5b1 Det er jo ikke snakk om å lage en propp, men å stramme opp hele regionen. Anonymkode: 055bb...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:30 #9 Del Skrevet torsdag kl 14:30 Det er helt uaktuelt for min del. Jeg går på toalettet før de tyngste løfta og har bind for sikkerhets skyld. Det kommer da bare noen dråper. Ingen grunn til å ha en ubehagelig treningsøkt for å unngå de dråpene. Anonymkode: c9710...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet torsdag kl 15:16 #10 Del Skrevet torsdag kl 15:16 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det er helt uaktuelt for min del. Jeg går på toalettet før de tyngste løfta og har bind for sikkerhets skyld. Det kommer da bare noen dråper. Ingen grunn til å ha en ubehagelig treningsøkt for å unngå de dråpene. Anonymkode: c9710...a0f Hvis du synes trening er behagelig,trener du ikke tungt nok😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:58 #11 Del Skrevet torsdag kl 16:58 Adrenalina1 skrev (1 time siden): Hvis du synes trening er behagelig,trener du ikke tungt nok😉 Rimelig sikker på at hun mente ubehagelig som at det var ubehagelig å (nesten) tisse på seg. Anonymkode: b62b1...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:06 #12 Del Skrevet i går, 08:06 Buttplug detter av når jeg gjør knebøy. Trenger jeg en større buttplug? 😝 Anonymkode: 44c1a...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå