HylendeApe Skrevet torsdag kl 14:12 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:12 Du vet, sånn ting man setter i der vannet skal renne ned, slik at du samler opp matrester og lort? Jeg begynner endelig å få dårlig samvittighet for å skylle mat ned i vasken, og vet at det finnes ulike... losamlere. Jeg aner ikke hva det heter. Og hvordan kan jeg finne en som passer min vask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:28 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:28 Søk på kurvventil til oppvaskkum. Jeg tror det er en slik du mener? Du må måle nedi vasken din for å finne riktig størrelse. Anonymkode: 07051...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet torsdag kl 14:43 #3 Del Skrevet torsdag kl 14:43 Jeg har sett sånn i plast som er ut som et stort blad, på både Normal og Dollar Store. Godt mulig Europris, Rusta, eller Clas Olsson også har 🤔 De er veldig greie, og jeg trenger ny selv nå, for vært uten til nå, og det samler seg opp så mye som jo vil tette vasken til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet torsdag kl 14:46 #4 Del Skrevet torsdag kl 14:46 Er det helt åpent ned til avløpet i kjøkkenvasken? Du kan jo prøve denne? https://www.clasohlson.com/no/Kurvsil-for-oppvaskkum/p/40-8796 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet torsdag kl 14:46 #5 Del Skrevet torsdag kl 14:46 Sjekk på Jula Biltema Clas Ohlson Megaflis osv osv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:02 #6 Del Skrevet torsdag kl 16:02 IKEA har. Anonymkode: 4b6cd...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:19 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:19 HylendeApe skrev (8 timer siden): Du vet, sånn ting man setter i der vannet skal renne ned, slik at du samler opp matrester og lort? Jeg begynner endelig å få dårlig samvittighet for å skylle mat ned i vasken, og vet at det finnes ulike... losamlere. Jeg aner ikke hva det heter. Og hvordan kan jeg finne en som passer min vask? Finnes i massevis på Temu. Anonymkode: df377...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:23 #8 Del Skrevet torsdag kl 22:23 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Finnes i massevis på Temu. Anonymkode: df377...077 Temu er jo giftig. Anonymkode: ec715...163 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet torsdag kl 22:28 #9 Del Skrevet torsdag kl 22:28 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Temu er jo giftig. Anonymkode: ec715...163 Kjempefarlig å forgifte rusket i vasken (som man allikevel skal hive i matavfallet). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:30 #10 Del Skrevet torsdag kl 22:30 Bacteria skrev (1 minutt siden): Kjempefarlig å forgifte rusket i vasken (som man allikevel skal hive i matavfallet). Temu er kjempegiftig og forgifter videre nedover i rørene. Anonymkode: ec715...163 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HylendeApe Skrevet torsdag kl 23:06 Forfatter #11 Del Skrevet torsdag kl 23:06 Tusen takk for gode tips! Gogglebox skrev (8 timer siden): Er det helt åpent ned til avløpet i kjøkkenvasken? Du kan jo prøve denne? https://www.clasohlson.com/no/Kurvsil-for-oppvaskkum/p/40-8796 Den prisen overrasket meg Trodde det kosta 19,90 elns. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:59 #12 Del Skrevet i går, 08:59 HylendeApe skrev (9 timer siden): Tusen takk for gode tips! Den prisen overrasket meg Trodde det kosta 19,90 elns. Litt rimeligere på Megaflis,kr 119. Synes man generelt bør unngå å kjøpe fra temu og slike "kjøp, kjøp, kjøp" nettbutikker. Anonymkode: aceaa...db3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:10 #13 Del Skrevet i går, 09:10 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Temu er jo giftig. Anonymkode: ec715...163 Ja, veldig, når noe skal ligge nedi en sluk på en kjøkkenvask. I tillegg er de laget av rustfritt stål. Om du kjøper fra Temu til noen kroner eller for flere hundre kroner på vvs butikken, det er bare du som taper på, produktene er de samme, med likt stempel på. Anonymkode: df377...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:16 #14 Del Skrevet i går, 09:16 Kjøpte på OBS Bygg. Anonymkode: 60a7e...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet i går, 09:17 #15 Del Skrevet i går, 09:17 https://www.clasohlson.com/no/Sil-for-oppvaskkum,-rustfritt-stål/p/34-128?gStoreCode=25&gQT=1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:17 #16 Del Skrevet i går, 09:17 Jeg har også fra Temu. En i metall, kostet 10 kroner, som ser ut som en del av vasken. Har et lite handtak du bare løfter opp med. Har også en variant i silikon. Samt en slik du henger på siden, og kan sile gjennom om det er gryter med mye som ikke skal nedi sluken. Anonymkode: 366ff...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HylendeApe Skrevet i går, 09:18 Forfatter #17 Del Skrevet i går, 09:18 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, veldig, når noe skal ligge nedi en sluk på en kjøkkenvask. I tillegg er de laget av rustfritt stål. Om du kjøper fra Temu til noen kroner eller for flere hundre kroner på vvs butikken, det er bare du som taper på, produktene er de samme, med likt stempel på. Anonymkode: df377...077 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også fra Temu. En i metall, kostet 10 kroner, som ser ut som en del av vasken. Har et lite handtak du bare løfter opp med. Har også en variant i silikon. Samt en slik du henger på siden, og kan sile gjennom om det er gryter med mye som ikke skal nedi sluken. Anonymkode: 366ff...a0d Hva søker man på, hva heter det på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:21 #18 Del Skrevet i går, 09:21 HylendeApe skrev (2 minutter siden): Hva søker man på, hva heter det på engelsk? Drain plug Anonymkode: 8b114...a75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 09:22 #19 Del Skrevet i går, 09:22 Bacteria skrev (10 timer siden): Kjempefarlig å forgifte rusket i vasken (som man allikevel skal hive i matavfallet). AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, veldig, når noe skal ligge nedi en sluk på en kjøkkenvask. I tillegg er de laget av rustfritt stål. Om du kjøper fra Temu til noen kroner eller for flere hundre kroner på vvs butikken, det er bare du som taper på, produktene er de samme, med likt stempel på. Anonymkode: df377...077 Nå redder man ikke verden om man kjøper ei avløpssil fra lokal butikk i stede for Temu - men hvor tror dere vannet som renner ned i vasken havner? Det er ikke sånn at det er fritt frem å forgifte avløpet bare fordi det går ut av huset og ikke lenger ditt problem. Det er litt korttenkt og naivt. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:30 #20 Del Skrevet i går, 09:30 Vi har kjøpt våre på megaflis, mye bedre enn de vi hadde fra jem & fix. Anonymkode: 61e4f...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå