AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Hei! Noen som har fått positiv graviditetstest etter 16 dpo? Jeg får bare blendahvite tester, men klamrer meg fast til håpet siden TR ikke har dukket opp enda 🤞 Anonymkode: 2792b...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar TS her... Glemte å skrive at jeg hadde litt brun utflod på 14 dpo. Kan dette være festeblødning? Anonymkode: 2792b...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her... Glemte å skrive at jeg hadde litt brun utflod på 14 dpo. Kan dette være festeblødning? Anonymkode: 2792b...78f Det kan være det hvis EL var seinere enn du tror. Egget fester seg mye tidligere enn 14 dpo og du ville derfor fått festeblødning mye tidligere. Det høres ut som spotting før mensen Anonymkode: 4ad58...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar De fleste får positiv test mellom 8-12dpo, men det kan hende du er gravid hvis du har hatt eggløsning senere enn du tror. Har det skjedd noe mer?😁 og er du sikker på eggløsning? Anonymkode: be8af...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): De fleste får positiv test mellom 8-12dpo, men det kan hende du er gravid hvis du har hatt eggløsning senere enn du tror. Har det skjedd noe mer?😁 og er du sikker på eggløsning? Anonymkode: be8af...0d4 Intet nytt... 🫠 Jeg temper ikke, men er ganske sikker på at eggløsningstesten 17. desember var positiv 😅 Anonymkode: 2792b...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #6 Del Skrevet 2. januar TS: Hvis jeg er så heldig at "blødningen" jeg hadde 31. desember var festeblødning. Når vil jeg da kunne forvente positiv test? 😬 Anonymkode: 2792b...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #7 Del Skrevet 2. januar Jeg hadde en mini mini blødning dagen før forventet mens (et par timer, bitte litt blod). Testet positivt 3 dager etterpå da jeg syntes det var rart mensen ikke kom ordentlig 🥰 Anonymkode: d1759...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #8 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde en mini mini blødning dagen før forventet mens (et par timer, bitte litt blod). Testet positivt 3 dager etterpå da jeg syntes det var rart mensen ikke kom ordentlig 🥰 Anonymkode: d1759...f19 Solskinnshistorie! 🙏 Vanlig test eller tidligtest? Testet du negativt i dagene før det? Anonymkode: 2792b...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar Jeg testet med "Rsfu - test ofte" 😅 den oransje pakken med 8 strimler eller noe. Jeg testet ikke før etter 3 dager, for jeg forventet liksom at mensen kom når som helst 😅😅 Første gang jeg var gravid fikk jeg negativ dagen etter forventet test, negativ 3 dager etter, positiv 5 dager etter forventet mens. Det er i dag en fin og frisk 2 åring 🥰 Anonymkode: d1759...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg testet med "Rsfu - test ofte" 😅 den oransje pakken med 8 strimler eller noe. Jeg testet ikke før etter 3 dager, for jeg forventet liksom at mensen kom når som helst 😅😅 Første gang jeg var gravid fikk jeg negativ dagen etter forventet test, negativ 3 dager etter, positiv 5 dager etter forventet mens. Det er i dag en fin og frisk 2 åring 🥰 Anonymkode: d1759...f19 Da klamrer jeg meg fast til håpet enda 😇 Fortsatt ingen mens, men negativ test i dag også 17 dpo... Anonymkode: 2792b...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #11 Del Skrevet 6. januar Gravid to ganger, denne gangen testet jeg positiv 8 dpo, forrige gang kunne jeg såvidt skimte en strek 11 dpo. Men man skal kunne få positiv test til 16 dpo. Det kan hende egget slapp sent/ at befruktningen og festingen tok tid, og at du derfor ikke er 16 dpo men feks 12-13 dpo og dermed enten gravid eller har mensen rett rundt hjørnet Anonymkode: cf676...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #12 Del Skrevet 6. januar Hvis du får negativ test 17 dager etter eggløsning, er du ikke gravid (forutsatt av at du vet at du faktisk hadde eggløsning den dagen). Anonymkode: 1d6a7...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå