AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:00 #1 Del Skrevet torsdag kl 14:00 Kjæresten min sitt hår syns jeg er flatt og kjedelig. Han styler ikke med voks eller pudder. Jeg har så lyst til å prøve å få han til å bruke det (gjerne hjelpe han med å style det) uten å såre følelsene hans. Hvordan kan jeg gjøre det på en måte som ikke er frekt eller slemt? Har noen tips?Help a girl out please Anonymkode: 17cd4...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 14:26 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:26 (endret) Hva hadde du selv sagt om han ønsket å forandre noe ved deg? Hadde du godtatt det? Hadde du endret deg for han? Hvordan ønsker du selv at han skal ta det opp med deg? Du kan alltids tipse, men jeg håper du faktisk respekterer et nei hvis han ikke vil. Noen bryr seg ikke så mye, og blir ikke såret, men hvis du i utgangspunktet tror det sårer ham, så ville jeg latt være. Personlig hadde jeg sett på det som at jeg ikke var god nok, og ville blitt såret. Hvis du tror det kan være en konsekvens hadde jeg latt det være, eventuelt om det er noe du kan leve med. Og så må du også forvente å få tilbake med samme mynt. Nytter ikke å bli såret hvis han uttrykker misnøye ved deg. Endret torsdag kl 14:26 av SPOCA 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:29 #3 Del Skrevet torsdag kl 14:29 Støtter innlegget over. Hvordan kunne din kjæreste sagt noe tilsvarende til deg uten at du skulle bli såret eller fornærmet? Anonymkode: 42088...b19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:35 #4 Del Skrevet torsdag kl 14:35 Overfladisk much? Stakkars folk som blir sammen med sånne.... Anonymkode: a911d...4ba 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:37 #5 Del Skrevet torsdag kl 14:37 Sånn jeg ser det så har du bare ett vindu og det er rett etter han har vert hos frisøren. Da kan du si entusiastisk wow🤩 du ser så bra ut med stylet hår! Du burde jo investere i noen produkter og ha det sånn hele tiden. Sier han nei på noen måter så må du akseptere det helt enkelt. Anonymkode: 09b95...fe2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:40 #6 Del Skrevet torsdag kl 14:40 Jeg ville valgt flatt og kjedelig fremfor sticky og klissete hår any day! Hater følelsen av produkter i håret, kan jo hende typen din gjør det samme. Du kan jo bare spørre rett frem om han vil forsøke produkter i håret? Anonymkode: bc5c4...f07 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet torsdag kl 14:47 #7 Del Skrevet torsdag kl 14:47 Du kan ikke endre noe på andres utseende uten at de vil det selv. Spør deg selv, hadde du syns det var greit at typen din ville at du skulle endre på noe ved utseende ditt? Du kan gi han tips om hva du synes hadde vært stilig frisyre på han osv men han må selv velge om han vil eller ikke vil. Det viktigste er at han selv er fornøyd og har en frisyre han liker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet torsdag kl 14:47 #8 Del Skrevet torsdag kl 14:47 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kjæresten min sitt hår syns jeg er flatt og kjedelig. Han styler ikke med voks eller pudder. Jeg har så lyst til å prøve å få han til å bruke det (gjerne hjelpe han med å style det) uten å såre følelsene hans. Hvordan kan jeg gjøre det på en måte som ikke er frekt eller slemt? Har noen tips?Help a girl out please Anonymkode: 17cd4...36b Som mann tror jeg ikke din kjæreste tar seg nær av et slikt endringsforslag. Det virker jo mer som han ikke bryr seg per i dag. Kjøp et produkt du mener vil passe til ham og be om å få prøve på ham.. når det er ferdig må du bare skryte så mye du klarer 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:54 #9 Del Skrevet torsdag kl 14:54 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): kjæresten min sitt kjærestens Anonymkode: 6c9d4...6c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:02 #10 Del Skrevet torsdag kl 15:02 Som mann synes jeg mange av kommentarene her er noe vel ekstreme... Det er jo ikke snakk om at du vil at han skal bli 20 cm høyere eller få en større p... noe han på ingen måte kan endre på, her er det jo bare snakk om at du vil at han skal ta håret litt mer serriøst. Tror ikke jeg hadde tatt meg veldig nær om kjæresten min spurte om jeg kunne prøve å endre litt på håret. Var nylig i en lignende situasjon hvor min kjæreste vil at jeg skal la skjegget mitt vokse mer (noe jeg selv ikke har hatt behov for) men nå synes jeg uansett det er morsomt å prøve for å se hvordan det blir. Hater jeg det så tar jeg det bare, hun får holde ut med meg uansett. Anonymkode: 1ec11...a28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:09 #11 Del Skrevet torsdag kl 15:09 Du sier ikke noe, på samme måte som at han ikke sier noe om at han hadde ønsket en annen hårfarge på deg, strammere rumpe, større pupper, eller lignende. Dersom han er like overfladisk som deg da. Anonymkode: 7c1b4...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:11 #12 Del Skrevet torsdag kl 15:11 Tror mannfolk generelt stns det er helt i orden å få innspill på klesstil og hårsveis, så lenge de ikke har sterke meninger eller opptatt av det selv. Hadde sagt jeg tror han ville sett fin ut med voks i håret, og dpørt om jeg kunne få vise han. Anonymkode: 4e790...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet torsdag kl 15:12 #13 Del Skrevet torsdag kl 15:12 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier ikke noe, på samme måte som at han ikke sier noe om at han hadde ønsket en annen hårfarge på deg, strammere rumpe, større pupper, eller lignende. Dersom han er like overfladisk som deg da. Anonymkode: 7c1b4...463 Strammere rumpe og større pupper er i samme gate som å prøve en annen hårstil? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet torsdag kl 15:13 #14 Del Skrevet torsdag kl 15:13 Pudder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 15:20 #15 Del Skrevet torsdag kl 15:20 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Som mann synes jeg mange av kommentarene her er noe vel ekstreme... Det er jo ikke snakk om at du vil at han skal bli 20 cm høyere eller få en større p... noe han på ingen måte kan endre på, her er det jo bare snakk om at du vil at han skal ta håret litt mer serriøst. Tror ikke jeg hadde tatt meg veldig nær om kjæresten min spurte om jeg kunne prøve å endre litt på håret. Var nylig i en lignende situasjon hvor min kjæreste vil at jeg skal la skjegget mitt vokse mer (noe jeg selv ikke har hatt behov for) men nå synes jeg uansett det er morsomt å prøve for å se hvordan det blir. Hater jeg det så tar jeg det bare, hun får holde ut med meg uansett. Anonymkode: 1ec11...a28 Men da er jo ikke dette noe som er et særlig sårt punkt ved deg, og dermed ikke en problematikk. Med tanke på at ts nevner at hun ikke ønsker å såre sin kjæreste, så kan det være en reell problemstilling, og ergo svar deretter. Min mann har også skjegg, et nydelig rødt og velstelt sådan. Han er veldig opptatt av at det skal se velstelt og fint ut. Han vil at jeg skal si i fra til ham når skjegget blir for langt og det begynner å se litt ustelt ut. Og da sier jeg i fra på en fin måte at "nå tror jeg det er på tide å frisere skjegget igjen". Men jeg sier det jo kun fordi jeg vet han vil at jeg skal si det, og fordi han tåler å høre det. Min mann vet derimot at jeg er mer sensitiv enn ham, og er veldig forsiktig med å kritisere min kropp/hår etc negativt. Det er noe jeg er var på, da jeg ble mye mobbet for mitt utseende i barndommen, i motsetning til han (og derfor tåler å høre det). Det sagt, jeg kommenterer ekstremt sjeldent kropp annet enn i positive ordelag for å vise at jeg elsker kroppen hans. Hår kan være veldig sensitivt for noen, f.eks for de som har mistet håret, eller på andre måter synes det er vanskelig med kommentarer rundt utseende. Jeg tenker at man skal respektere det, og lese rommet omkring dette. Endret torsdag kl 15:21 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Balloon Skrevet torsdag kl 16:15 #16 Del Skrevet torsdag kl 16:15 Som mann, så er jeg enig med de andre mannfolka som har svart her. Jeg er en slik type selv, som ikke ordner særlig med håret mitt. Hadde ikke blitt sur eller såret om ei hadde hatt lyst å se meg med annen sveis. Om noe så hadde jeg sikkert humra litt og syntes det var litt morsomt. Og kult at hun tør å ta det opp. Hadde sikkert vert annerledes om han allerede hadde brukt mye tid på å fikse håret, og så fått hørt at det er feil da. Og så trenger du jo ikke si det på en slem måte. Nå kjenner ikke jeg han.. Men kan du kanskje hinte litt først? Spørre om han har hatt langt hår før? Eller om han alltid har hatt samme frisyre? Og så sagt at det hadde vert kult om du fikk lov å prøve å fikse på det bare for gøy. Eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:19 #17 Del Skrevet torsdag kl 16:19 Ah. Det er altså noen måneder siden setningen "du har ikke tenkt å gå i den skjorten der, vel?" falt. Litt kortere siden "jeg liker ikke han kompisen din" kom. Her er det bare å rømme. Anonymkode: 65aa9...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:22 #18 Del Skrevet torsdag kl 16:22 Jeg som kvinne taklet veldig greit at min type sa ifra at han helst ville at jeg skulle ha langt hår og ikke kort hår som jeg hadde da. Jeg tror, så lenge ting er sagt på en fin måte, tåler man det meste. Anonymkode: 4d149...c4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet torsdag kl 16:23 #19 Del Skrevet torsdag kl 16:23 Så overfladisk du er. Så lenge håret hans er rent og velstelt er vel det det viktigste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:25 #20 Del Skrevet torsdag kl 16:25 Om det går utover tenningen din kan det være greit for han å vite det. Om han absolutt ikke liker å style håret, er det en ting. Men om han er nøytral til det og blir mer sexy for partner, kan det hende han liker tanken. Likte ikke frisyren til exn min. Han endret den på grunn av noe annet når vi ble slutt, å nå har han en sexy frisyre så jeg tror flere damer vil like han. Om han hadde den han hadde før, har det kanskje blitt verre på dame fronten, for nei. Anonymkode: c1e50...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå