AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar For mange år siden opplevde ein at en orgasme utløyste eit kraftig svimmelhetsanfall og ble veldi syk, med oppkast, og ustøhet som vedvarte i 2-3 mnd. Ingen tegn til blodtrykksafall m.m , og legen diagnoserte det som en uforklarleg forstyrrelse / virus på balansenerveren. Ikkje medikamenter som kunne lindre svimmelheten,og måtten bare ta tiden til hjelp. For en drøy uke siden opplevde ein på ny svimmelhet i etterkant av en orgasme, og svimmelheten har vedvart, og regner med det vil ta uker før den gradvis forsvinner helt Undes på om det er andre som har opplevd tilsvarende i forbindelese med orgasme. Anonymkode: 1f3bc...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Slikene afalne må du regener me og utløste etter 70 årenene kom og tok ein. Verkeleg bra at dama vil ikke. Anonymkode: 50ca6...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar Jeg har Ménières og får ofte kraftige svimmelhetsanfall etter orgasme. Veldig plagsomt, så prøver å unngå orgasme. Det er rett og slett ikke verdt det Anonymkode: 7efc0...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Slikene afalne må du regener me og utløste etter 70 årenene kom og tok ein. Verkeleg bra at dama vil ikke. Anonymkode: 50ca6...95f Hæ? Anonymkode: 9d45b...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Del Skrevet 3. januar Jeg har faktisk også Meniere og det kan fort skje med meg også. Vanvittig plagsomt. Anonymkode: 10a44...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hæ? Anonymkode: 9d45b...119 Ein skriver ikke så igjennomført når han er svimlende. Anonymkode: 50ca6...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #7 Del Skrevet 3. januar Du bør kontakte lege igjen for å utelukke at svimmelheten ikke har andre årsaker. Ikke for å skremme deg, men noen ganger kan forandringer/sykdommer i hjernen gi slike symptomer når trykket stiger i forbindelse med blodtrykksstigning under orgasme. Anonymkode: 80449...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #8 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har Ménières og får ofte kraftige svimmelhetsanfall etter orgasme. Veldig plagsomt, så prøver å unngå orgasme. Det er rett og slett ikke verdt det Anonymkode: 7efc0...94e Har betydeleg nedsatt hørsel, og mye plaget med kraftig øresus. Meiner selv eg har menieres sykdom men aldri fått noen diagnose . Alldri hatt noen ufordringer med svimmelhet før i forbindelse med sex og orgasme. Det virker som denne gangen ble tydlegvis svimmelheten utløst i forbindelse med en orgasme. Anonymkode: 1f3bc...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #9 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ein skriver ikke så igjennomført når han er svimlende. Anonymkode: 50ca6...95f Skjønner ikkje ? Anonymkode: 1f3bc...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Del Skrevet 3. januar Holder du pusten når det nærmer seg? Anonymkode: bde64...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå