Gå til innhold

Oragasme utløyste kraftig svimmelhetsanfall ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For mange år siden opplevde ein at en orgasme utløyste eit kraftig svimmelhetsanfall og ble veldi syk, med oppkast, og ustøhet som vedvarte  i 2-3 mnd.  Ingen tegn til blodtrykksafall m.m , og legen diagnoserte det som en uforklarleg forstyrrelse  / virus  på balansenerveren.  Ikkje medikamenter som kunne lindre svimmelheten,og  måtten bare ta tiden til hjelp. 

For en drøy uke siden opplevde ein på ny svimmelhet i etterkant av en orgasme, og svimmelheten har vedvart, og regner med det vil ta uker før den gradvis forsvinner helt 

Undes på om det er andre som har opplevd tilsvarende i forbindelese med orgasme.  

Anonymkode: 1f3bc...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slikene afalne må du regener me og utløste etter 70 årenene kom og tok ein. Verkeleg bra at dama vil ikke. 

Anonymkode: 50ca6...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har Ménières og får ofte kraftige svimmelhetsanfall etter orgasme. Veldig plagsomt, så prøver å unngå orgasme. Det er rett og slett ikke verdt det

Anonymkode: 7efc0...94e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Slikene afalne må du regener me og utløste etter 70 årenene kom og tok ein. Verkeleg bra at dama vil ikke. 

Hæ?

Anonymkode: 9d45b...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har faktisk også Meniere og det kan fort skje med meg også. Vanvittig plagsomt. 

Anonymkode: 10a44...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hæ?

Anonymkode: 9d45b...119

Ein skriver ikke så igjennomført når han er svimlende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du bør kontakte lege igjen for å utelukke at svimmelheten ikke har andre årsaker. Ikke for å skremme deg, men noen ganger kan forandringer/sykdommer i hjernen gi slike symptomer når trykket stiger i forbindelse med blodtrykksstigning under orgasme. 

Anonymkode: 80449...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har Ménières og får ofte kraftige svimmelhetsanfall etter orgasme. Veldig plagsomt, så prøver å unngå orgasme. Det er rett og slett ikke verdt det

Anonymkode: 7efc0...94e

Har betydeleg nedsatt hørsel, og mye plaget med kraftig  øresus.  Meiner selv eg har menieres sykdom men aldri fått noen diagnose . Alldri hatt noen ufordringer med svimmelhet før i forbindelse med sex og  orgasme.

Det virker som denne gangen ble tydlegvis svimmelheten utløst i forbindelse med en orgasme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ein skriver ikke så igjennomført når han er svimlende.

Skjønner ikkje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Holder du pusten når det nærmer seg?

Anonymkode: bde64...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...