AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Nå har jeg hostet slim i tre uker. Klarer ikke si en hel setning før jeg får et voldsomt hosteanfall. Det surkler i lungene og kommer opp gult/grønt slim. Jeg er tungpustet og må gå sakte for å ikke få hosteanfall Jeg har ikke hatt noe feber, og bare litt sår hals de to første dagene dette startet. Har jeg fått covid? Eller er det noe annet. Noen tips til å få dette til å gå over snart? Anonymkode: 04763...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Ingen av oss kan vite hva du har fått. Gå til fastlegen og få respet på Cosylan eller annen slimløsende hostesaft. Anonymkode: e546b...0c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen av oss kan vite hva du har fått. Gå til fastlegen og få respet på Cosylan eller annen slimløsende hostesaft. Anonymkode: e546b...0c3 Jeg bruker Solvipect comp ved hoste og tette bronkier - funker som fjell, er både slimløsende med morfin.(på resept) Cosylan er ikke slimløsende..... Anonymkode: 4315e...3f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå