AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:03 #1 Del Skrevet torsdag kl 12:03 For å kjøpe en tjeneste (altså ikke en fysisk ting) Har noen gjort det? Går det ann? Man må jo skrive inn svensk adresse og postnummer, men det er jo ikke noe problem å bare skrive en eller annen radom adresse fordi man trenger ikke adressen til noe regner jeg med? Men mobilnummeret er kanskje verre med for går det ann å skrive norsk nummer? Hva skjer om man putter 46 foran? For det er vel på mobilen man får koden/bookingbekreftelsen? Anonymkode: d48fb...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet torsdag kl 14:02 #2 Del Skrevet torsdag kl 14:02 Sikker på at du ikke finner den på den norske også? Ligger mye som ikke er i Norge der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:45 #3 Del Skrevet torsdag kl 14:45 Titania skrev (42 minutter siden): Sikker på at du ikke finner den på den norske også? Ligger mye som ikke er i Norge der. Nei ikke de svenske dealene jeg vil ha er der☹️ Anonymkode: d48fb...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:19 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:19 Du kan nok ikke bare legge inn en fiktiv adresse og norsk tlf nr. for tlf.nr sjekkes opp mot oppgitte adresse, tenker jeg. Forøvrig så er det svenske tlf.nr 10 siffer og det første er alltid «0». Anonymkode: 5d6c4...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet torsdag kl 19:37 #5 Del Skrevet torsdag kl 19:37 Ja, det går an. Jeg kjøper f.eks alltid Groupon-tilbud når jeg besøker Storbritannia. Jeg gjør det med alt fra restaurantbesøk til henting av matvarer. Jeg oppgir adressen til hotellet, samt nummeret deres. Aldri vært et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:34 #6 Del Skrevet i går, 13:34 SPOCA skrev (17 timer siden): Ja, det går an. Jeg kjøper f.eks alltid Groupon-tilbud når jeg besøker Storbritannia. Jeg gjør det med alt fra restaurantbesøk til henting av matvarer. Jeg oppgir adressen til hotellet, samt nummeret deres. Aldri vært et problem. Får du koden på epostadressen din da? Anonymkode: d48fb...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:34 #7 Del Skrevet i går, 13:34 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du kan nok ikke bare legge inn en fiktiv adresse og norsk tlf nr. for tlf.nr sjekkes opp mot oppgitte adresse, tenker jeg. Forøvrig så er det svenske tlf.nr 10 siffer og det første er alltid «0». Anonymkode: 5d6c4...efe Ikke en fiktiv adresse, men bare en tilfeldig som fins. Jeg antar de ikke sender noe til adressen? Anonymkode: d48fb...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet i går, 16:26 #8 Del Skrevet i går, 16:26 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får du koden på epostadressen din da? Anonymkode: d48fb...8ff Ja, man får tilsendt en voucher/vedlegg til e-posten, samt at den blir liggende under dealene du har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå