AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Del Skrevet 2. januar Jeg har en utebod tilknyttet garasjen med en vanlig nr 5 nøkkel. I dag er det -15 grader ute, og jeg får ikke låst opp døren. Noen lure tips? Anonymkode: 00993...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 2. januar #2 Del Skrevet 2. januar Varme av noe slag? "Hvordan" sitter den fast? Er det at nøkkelen ikke går i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en utebod tilknyttet garasjen med en vanlig nr 5 nøkkel. I dag er det -15 grader ute, og jeg får ikke låst opp døren. Noen lure tips? Anonymkode: 00993...561 Pose med varmt vann. Eller hårføner, det er det beste om du har tilgang på strøm Anonymkode: 30920...38d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar Låsolje. Biltema har feks en bra og billig. Anonymkode: 40861...559 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Del Skrevet 2. januar Hårføner Anonymkode: 8c26c...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 2. januar #6 Del Skrevet 2. januar (endret) Jeg har flere ganger opplevd at døra har vært umulig å låse opp, både fra innsiden og utsiden i minusgrader. Former hendene som en sirkel/kule rundt låsen og blåser, slik at det kommer varme til. Det har fungert, selv med nøkkel i Endret 2. januar av caroline.s 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #7 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Pose med varmt vann. Eller hårføner, det er det beste om du har tilgang på strøm Anonymkode: 30920...38d Beste tipset ja, funker best på bildører og. Anonymkode: dbe54...7c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #8 Del Skrevet 2. januar Varm den opp og spray etterpå med masse låseolje Anonymkode: af8b4...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 2. januar #9 Del Skrevet 2. januar Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #10 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 12.59): Låsolje. Biltema har feks en bra og billig. Anonymkode: 40861...559 Veldig smart når låsen er frosset, da kan ts like gjerne bryte opp låsen, før hun kjøper låsolje, og kjøpe ny lås. Varme er løsningen. Anonymkode: cd9fe...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #11 Del Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig smart når låsen er frosset, da kan ts like gjerne bryte opp låsen, før hun kjøper låsolje, og kjøpe ny lås. Varme er løsningen. Anonymkode: cd9fe...056 Jeg låste opp flere frosne hengelåser med hjelp av romtemperert smøremiddel på jobb i går. Anonymkode: 767d9...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #12 Del Skrevet 5. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 18.35): Veldig smart når låsen er frosset, da kan ts like gjerne bryte opp låsen, før hun kjøper låsolje, og kjøpe ny lås. Varme er løsningen. Anonymkode: cd9fe...056 Har brukt låsoljen på frosne låser flere ganger, den smører og smelter is. I tillegg virker den forebyggende. Anonymkode: 40861...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå