AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:53 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:53 Hvordan oppbevarer dere krydderglassene? Jeg har lett etter kryddehylle, krydderstativ, men finner ikke så mye. Til nå har jeg de bare liggende i skuffen, men føler det tar så stor plass å oppbevare de i skuffen, ihvertfall når det ikke er såå mange skuffer på kjøkkenet vårt. Noen tips/inspirasjon?😊 Anonymkode: beda9...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet torsdag kl 12:00 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:00 Jeg har en bildehylle fra IKEA like ved komfyren, hvor de mest brukte krydrene står. Bruker Målerås bildehylle. Tømmer krydderglassene over i egne krukker, Rajtan krydderboks, for at det skal se mer ryddig/pent ut. Resten har jeg i en vanlig oppbevaringsboks i skap, ala smartstore. De som står i skapet merker jeg lokket på om det ikke er merket fra før, så kan jeg bare trekke ut boksen å ta det jeg trenger uten å måtte løfte alle glassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:23 #3 Del Skrevet i går, 09:23 Jeg har krydderglass i en kurv i overskapet ved komfyren. De fleste glassene er de små fra Santa Maria, for da er det plass til flere. De fleste er merket med riktig innhold på lokket, så det er lett å finne riktig. I et annet skap har jeg poser jeg fyller på fra. Noen krydder bruker jeg veldig lite av, de har jeg i en dekorativ boks på kjøkkenbenken. Anonymkode: 0d495...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:41 #4 Del Skrevet i går, 15:41 Jeg har dem i en skuff rett ved siden av stekeovnen. Har noe plastikkgreier fra ikea i skuffa: https://www.ikea.com/no/no/p/uppdatera-skuffeinnsats-til-krydder-antrasitt-30459978/ og har da plass til drøyt 40 krydderglass i en 40cm skuff. For meg er det det desidert mest praktiske, etter å ha prøvd ulike løsninger. Det er så lett å finne dem når jeg kan se alle på en gang. Anonymkode: ac207...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:46 #5 Del Skrevet i går, 15:46 Har en gammel cd-/dvd hylle fra Ikea (Billy-serien). Har et par «barn» som går kokkelinja så har samlet seg opp en del forskjellige krydder etter hvert 😅 Anonymkode: 8b631...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:47 #6 Del Skrevet i går, 15:47 Krydderhylle fra bakeren og kokken. Har merket de i bunnen for bunnen stikker ut av hylla. Anonymkode: 60109...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:50 #7 Del Skrevet i går, 15:50 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Krydderhylle fra bakeren og kokken. Har merket de i bunnen for bunnen stikker ut av hylla. Anonymkode: 60109...974 Modellen heter Pisa. Passer selv om der er rør til vifta. Anonymkode: 60109...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet i går, 15:51 #8 Del Skrevet i går, 15:51 Står i skapet. Det jeg bruker minst er i kurver. Det jeg bruker mest er rett inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå