AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:48 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:48 Jeg har fra jeg var liten hatt en fascinasjon av at noe føres inn i urinåpningen. Når jeg var mindre(før pubertet) blyant og spiker helt inn. Men nå i voksen alder har jeg lyst å få gjentatt dette. Jeg har f.eks kjempelyst å få satt kateter på meg. Bare å kunne kjenne at det føres inn og tilslutt så langt at det kommer tiss og får tømt blæren. Jeg har en venninne som jobber som helsefagarbeider på ett sykehjem. Hvordan kan jeg spørre om hun kan ta med ett kateter til meg fra jobb? Jeg vet at hun er litt forelsket i meg og jeg er selvsagt betatt av henne men pga diverse så har vi kun knulla en gang. Men jeg vil ikke miste henne, vi er begge glad i hverandre og er enige om å vil prøve å få ett forhold på sikt. Men faren for at hun sier nei og ikke vil treffe meg er jo tilstede. Så please noen råd og er det andre som liker å bli stimulert i urinrør/åpning ? Er det noen damer som liker det? Anonymkode: 4484f...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet torsdag kl 11:57 #2 Del Skrevet torsdag kl 11:57 du får kjøpe deg kateter selv og ikke snylte på stat/kommune, kateter er dyrt og hun stjeler om hun tar med... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:42 #3 Del Skrevet torsdag kl 16:42 Jeg hadde en periode der jeg skulle teste alt mulig av sounding, spanking, strøm etc. Bortsett fra spenningsmomentet, så ga det ikke noe seksuelt. Kjøpte silkonkateter, og førte det helt inn. Prostata blir gjerne sår, og det er vondt i et par dager. Nå har jeg kastet alt av utstyr. Elektrosex er faktisk noe jeg kunne ha utforsket videre. Anonymkode: 1f067...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:52 #4 Del Skrevet torsdag kl 16:52 Tenker det er en svært dårlig ide. Noen ganger er man en fare for seg. Er det det eneste du tenner på? Kan du ikke prøve å dyrke andre fantasier og legge denne vekk? Anonymkode: 29852...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:39 #5 Del Skrevet torsdag kl 17:39 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tenker det er en svært dårlig ide. Noen ganger er man en fare for seg. Er det det eneste du tenner på? Kan du ikke prøve å dyrke andre fantasier og legge denne vekk? Anonymkode: 29852...7a4 Det er nok relativt trygt, bare han er nøye med renslighet, og gir seg hvis det blir smertefullt. Anonymkode: 1f067...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lh45 Skrevet torsdag kl 18:29 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:29 (endret) To nydelige voksne sykepleiersker satte kateter på meg for ett par måneder siden, ikke akkurat erotisk men spennende hvordan de grep tak i sakene mine. Profesjonellt utført! Endret torsdag kl 18:30 av lh45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:05 #7 Del Skrevet torsdag kl 22:05 Nei, nei og atter nei. Dette kan være skadelig. Ikke før noe inn i urinrøret med mindre det er helt nødvendig. Og nei, vi helsepersonell skal ikke ta med sånt fra jobb. Skal du absolutt gjøre det, så får du spørre på apoteket Anonymkode: 39e05...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 12.48): Jeg har fra jeg var liten hatt en fascinasjon av at noe føres inn i urinåpningen. Når jeg var mindre(før pubertet) blyant og spiker helt inn. Men nå i voksen alder har jeg lyst å få gjentatt dette. Jeg har f.eks kjempelyst å få satt kateter på meg. Bare å kunne kjenne at det føres inn og tilslutt så langt at det kommer tiss og får tømt blæren. Jeg har en venninne som jobber som helsefagarbeider på ett sykehjem. Hvordan kan jeg spørre om hun kan ta med ett kateter til meg fra jobb? Jeg vet at hun er litt forelsket i meg og jeg er selvsagt betatt av henne men pga diverse så har vi kun knulla en gang. Men jeg vil ikke miste henne, vi er begge glad i hverandre og er enige om å vil prøve å få ett forhold på sikt. Men faren for at hun sier nei og ikke vil treffe meg er jo tilstede. Så please noen råd og er det andre som liker å bli stimulert i urinrør/åpning ? Er det noen damer som liker det? Anonymkode: 4484f...c96 ( Vet ikke om dette er seriøst spørsmål jeg ). Nå vet ikke jeg om du er en mann eller en dame, men uansett; jeg skjønner ikke hvorfor du ønsker dette i det heletatt. Du vet at det er mange som får urinveisinfeksjon etter at de har fått satt inn et kateter? Er det verdt det? Hvorfor ikke ha sex istedenfor, og føre noe inn i en åpning som er mer naturlig for sånt? Tror kanskje hun venninna di vil bli litt sjokkert, dersom du spurte henne om noe sånt. Ellers høres det i mine ører helt sykt ut å putte blyant eller spiker inn dit, rart ingenting ble ødelagt innvendig. Anonymkode: a9423...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå