AnonymBruker Skrevet 2. januar #61 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er innmari rart å fortsette å harpe rundt på dette i timesvis, etter at du har fått mange gode svar OG du allerede har konfrontert din venninne med svaret ditt. Folk gjør rare ting. Ferdig snakka. Anonymkode: d69af...b6a Folk fortsetter jo å svare, da er det vel ikke så rart at jeg svarer på svarene? Ja jeg har fått svar, men det betyr ikke at folk ikke kan få lov til å si sin mening eller at jeg ikke kan svare på svarene. La være å lese da hvis det er så uinteressant Anonymkode: 19153...bb6 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 2. januar #62 Del Skrevet 2. januar Men, hva skrev venninna på den andre gruppen, hva svarte du, og hva sa hun da? Hallo, dette er jo spennende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 2. januar #63 Del Skrevet 2. januar Du må gjerne ta imot et vippskrav, men det er vel bare å la være å betale. Ender vel ikke opp hos Statens Innkrevning likevel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #64 Del Skrevet 2. januar BobbySocks skrev (Akkurat nå): Men, hva skrev venninna på den andre gruppen, hva svarte du, og hva sa hun da? Hallo, dette er jo spennende! Tror ikke det er venninna mi som har skrevet et slikt innlegg men har veldig lyst til å finne det. Men vår felles venninne hadde sett et innlegg i av jenter for jenter der noen lurte på om det var rimelig betalt for fyrverkeri, men der var de 20 gjester. De svarte også der at hun burde ha spurt på forhånd. Vi var ikke så mange, men kan godt hende det ligger flere innlegg ute om liknende, jeg finner ingen dessverre Anonymkode: 19153...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #65 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Folk fortsetter jo å svare, da er det vel ikke så rart at jeg svarer på svarene? Ja jeg har fått svar, men det betyr ikke at folk ikke kan få lov til å si sin mening eller at jeg ikke kan svare på svarene. La være å lese da hvis det er så uinteressant Anonymkode: 19153...bb6 Jeg sier ikke at det er uinteressant. Tvert i mot er det interessant. Jeg synes også det er rart å velge å fortsette å gni inn hvor teit og rar venninnen din er pga denne enkelthendelsen, og hvordan du har lyst til å gjøre deg selv latterlig med å påpeke at "jeg har spandert snacks på deg". Denne hendelsen er en bagatell i deres relasjon, men hvis jeg visste at en venninne av meg utbroderte i timesvis om hvor rar jeg er på nettet, enda så anonymt det er så hadde det kanskje ført til en liten knekk i vennskapet. Anonymkode: d69af...b6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #66 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sier ikke at det er uinteressant. Tvert i mot er det interessant. Jeg synes også det er rart å velge å fortsette å gni inn hvor teit og rar venninnen din er pga denne enkelthendelsen, og hvordan du har lyst til å gjøre deg selv latterlig med å påpeke at "jeg har spandert snacks på deg". Denne hendelsen er en bagatell i deres relasjon, men hvis jeg visste at en venninne av meg utbroderte i timesvis om hvor rar jeg er på nettet, enda så anonymt det er så hadde det kanskje ført til en liten knekk i vennskapet. Anonymkode: d69af...b6a Jeg sier jo ikke at hun er rar, bare at det var rart å be om. At hun gjør noe jeg syns er merkelig er ikke det samme som at jeg sier at hun er merkelig. Jeg har ikke sagt «jeg har spandert snacks på deg», og kommer ikke til å si det heller. Men hvis hun hadde fortsatt å mase om det hadde jeg svart det tilbake, for å vise at jeg syns det blir litt for dumt.. Hvis jeg velger å ha masse snacks, kaker, servere drinker og shots til mine gjester er det mitt valg og jeg forventer ikke å bli betalt tilbake for det. Forventer heller ikke å få det samme tilbake hvis jeg er hos henne, men jeg forventer at hvis hun servere noe, at jeg da ikke må betale. Og jeg forventer at når hun velger å ta med seg fyrverkeri til vår felles venninne, at ikke vi andre må betale for å se på, når vi ikke visste om det på forhånd Anonymkode: 19153...bb6 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 2. januar #67 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor det? Det er jo fullstendig bortkastede penger! Anonymkode: 78ce0...fdc Ja, men det er jo bare dumt å presisere det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #68 Del Skrevet 2. januar Den forespørselen hadde jeg bare ignorert. Anonymkode: 077bc...3e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #69 Del Skrevet 2. januar Er hun helt løk? Hadde avvist det blankt... muligens ledd litt "hånlig" også for å understreke idiotien i det. Anonymkode: a2dd7...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #70 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så lurt! Neste gang jeg skal på vinkveld til venninna mi, skal jeg ta med dyre og eksklusive oster og viner. Så skal jeg sende venninnene mine vippskrav etterpå. Helt genialt. 😅 Anonymkode: f0d79...197 Oh my! Takk for ideen!Jeg har jo lyst på en mer luksus livsstil enn lønnsnivået mitt tillater, og nå har jeg løsningen;) Anonymkode: 33356...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #71 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du det skal jeg gjøre! Bør nok trekke i fra mer også! Har servert kake til henne 4 ganger, chips mange ganger, laget jellyshots 3 ganger, har også servert punsj en gang. Hun har også brukt doen min, drukket vann, brukt dopapir og håndsåpe etc. Hun har også fått sove hos meg uten at jeg var hjemme til og med, burde krevd betalt for den natten også😂 Anonymkode: 19153...bb6 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja enig! Nja hun mangler litt av det ellers også men er veldig snill men hun kan være ganske smålig iblandt Anonymkode: 19153...bb6 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Burde også spurt om penger for sminken min😂 Anonymkode: 19153...bb6 Du sitter faktisk å holder tellinga på hvor ofte du serverer kake, shots og punsj til vennene dine? Å omtale såkalte venner på denne måten, og latterliggjøre dem slik du gjør her, er skikkelig dårlig gjort av deg... Jeg synes det er smålig be om bidrag til fyrverkeri, men det unnskylder ikke din måte å omtale det du selv kaller venner på... Anonymkode: 4a336...9a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #72 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du sitter faktisk å holder tellinga på hvor ofte du serverer kake, shots og punsj til vennene dine? Å omtale såkalte venner på denne måten, og latterliggjøre dem slik du gjør her, er skikkelig dårlig gjort av deg... Jeg synes det er smålig be om bidrag til fyrverkeri, men det unnskylder ikke din måte å omtale det du selv kaller venner på... Anonymkode: 4a336...9a0 har ikke nøyaktig telling på alt, men jeg vet at jeg har servert kaker og jellyshots 3-4 ganger, da dette har vært ved få anledninger som jeg husker. Selvfølgelig vet jeg ikke hvor mange ganger jeg har servert potetgull/snacks etc eller servert et glass brus osv, det er ikke poenget. Men jeg vet at det hun har fått av meg koster minst like mye. Jeg gjør ikke narr av noe hun ikke kan noe for, jeg gjorde narr av at hun spør om det uten at vi ble enige om det. Og jeg syns det blir på linje med å spørre om penger for brus, shots og kaker som man selv serverer. Og den kommentaren om at jeg burde tatt betalt for sminken er jo tull, men poenget er fortsatt at ting koster. Anonymkode: 19153...bb6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #73 Del Skrevet 2. januar Om jeg skulle betalt for alle fyrverkeriene jeg så på nyttårsaften hadde jeg nok hatt gjeld i 10 år. Anonymkode: 12d1e...27a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #74 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du sitter faktisk å holder tellinga på hvor ofte du serverer kake, shots og punsj til vennene dine? Å omtale såkalte venner på denne måten, og latterliggjøre dem slik du gjør her, er skikkelig dårlig gjort av deg... Jeg synes det er smålig be om bidrag til fyrverkeri, men det unnskylder ikke din måte å omtale det du selv kaller venner på... Anonymkode: 4a336...9a0 Noen husker godt, sånn er livet. Dette er jo et anonymt diskusjonsforum, det er handlinger som blir latterliggjort her Anonymkode: 3ee11...185 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #75 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen husker godt, sånn er livet. Dette er jo et anonymt diskusjonsforum, det er handlinger som blir latterliggjort her Anonymkode: 3ee11...185 Ja er nettopp det, snakker om handlingen, ikke personen. Og jeg husker ikke spesielt godt heller, men klarer jo å huske at jeg har laget jellyshots noen ganger, når det er noe jeg har laget ved noen få anledninger. Det samme med kaker etc. Anonymkode: 19153...bb6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #76 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun sier at det er han som syns det var dyrt og ville spleise. Men det var hun som ba han om å kjøpe fyrverkeri. Men han pleier å tulle med at hun er veldig kjip og gjerrig når det kommer til penger, så regner med det er like mye hun som syns vi skal betale for det. Syns uansett det blir rart å synes det er for dyrt etterpå, uten å ha spurt oss på forhånd om vi vil betale for det og hvor mye vi er villige til å betale eventuelt for raketter. Anonymkode: 19153...bb6 Grunnen til at jeg spurte var at jeg har opplevd lignende (rar) oppførsel der det viste seg at det var mannen hennes som var den kjipe og som førte regnskap over hva "de" (les hun) brukte penger på og hadde masse meninger om hva det skulle brukes penger på. Han kunne gjerne bruke penger på seg selv ved å dra på byen for å drikke, mens det var feil at hun brukte penger på drivstoff for å dra på fjelltur. Kort fortalt, vi var en liten gjeng som skulle kjøre sammen på en tur og hadde avtalt å spleise på drivstoff og det ble plutselig et problem da vi skulle tanke opp og dele regningen ved hjemkomst for da ville hun plutselig at hun som sjåfør og bileier ikke skulle betale noe som helst for det var visst også en måte å dele utgiftene på. Vi hadde ikke kjørt så veldig langt, og det var ingen bommer, så det var kun drivstoff vi hadde avtalt å dele på. Hennes delingsmodell ville jo blitt dyrere for oss andre enn å betale henne for eksempel kjøregodtgjørelse tilsvarende det man får gjennom jobb og lignende. Skjønte i ettertid at det var han som hadde mast og klaget gjennom hele helga på hvor mye ting hadde kostet osv. Derfor ble hun plutselig slik, som var en kjip versjon vi ikke hadde opplevd tidligere. Vi nektet å følge hennes forslag, og delte utgifter etter opprinnelig avtale. Her har dere jo ingen avtale på forhånd om å dele utgifter til fyrverkeri, som de fleste her har støttet deg i, og jeg anser jo også saken som avsluttet fra din side etter det du har oppdatert så langt. Men ha det litt i bakhodet at det kan være kjæresten som er "synderen" her, og ikke nødvendigvis venninna di. Anonymkode: fe77e...9e2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aerox Skrevet 2. januar #77 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Grunnen til at jeg spurte var at jeg har opplevd lignende (rar) oppførsel der det viste seg at det var mannen hennes som var den kjipe og som førte regnskap over hva "de" (les hun) brukte penger på og hadde masse meninger om hva det skulle brukes penger på. Han kunne gjerne bruke penger på seg selv ved å dra på byen for å drikke, mens det var feil at hun brukte penger på drivstoff for å dra på fjelltur. Kort fortalt, vi var en liten gjeng som skulle kjøre sammen på en tur og hadde avtalt å spleise på drivstoff og det ble plutselig et problem da vi skulle tanke opp og dele regningen ved hjemkomst for da ville hun plutselig at hun som sjåfør og bileier ikke skulle betale noe som helst for det var visst også en måte å dele utgiftene på. Vi hadde ikke kjørt så veldig langt, og det var ingen bommer, så det var kun drivstoff vi hadde avtalt å dele på. Hennes delingsmodell ville jo blitt dyrere for oss andre enn å betale henne for eksempel kjøregodtgjørelse tilsvarende det man får gjennom jobb og lignende. Skjønte i ettertid at det var han som hadde mast og klaget gjennom hele helga på hvor mye ting hadde kostet osv. Derfor ble hun plutselig slik, som var en kjip versjon vi ikke hadde opplevd tidligere. Vi nektet å følge hennes forslag, og delte utgifter etter opprinnelig avtale. Her har dere jo ingen avtale på forhånd om å dele utgifter til fyrverkeri, som de fleste her har støttet deg i, og jeg anser jo også saken som avsluttet fra din side etter det du har oppdatert så langt. Men ha det litt i bakhodet at det kan være kjæresten som er "synderen" her, og ikke nødvendigvis venninna di. Anonymkode: fe77e...9e2 Hadde vel vært ganske ålreit deilig at bileier slapp å bli med på spleisen?🤔 det har hvertfall vært ganske standard i mine omgangskretser... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #78 Del Skrevet 2. januar Synes folk som ikke vil spleise på fyrverkeri er kjipt folk. må selfølgelig avtales på forhånd da. De skal gjerne ut å se på fyrverkeri, men nekter å betale noe for det🙄 Anonymkode: 7ca31...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #79 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Grunnen til at jeg spurte var at jeg har opplevd lignende (rar) oppførsel der det viste seg at det var mannen hennes som var den kjipe og som førte regnskap over hva "de" (les hun) brukte penger på og hadde masse meninger om hva det skulle brukes penger på. Han kunne gjerne bruke penger på seg selv ved å dra på byen for å drikke, mens det var feil at hun brukte penger på drivstoff for å dra på fjelltur. Kort fortalt, vi var en liten gjeng som skulle kjøre sammen på en tur og hadde avtalt å spleise på drivstoff og det ble plutselig et problem da vi skulle tanke opp og dele regningen ved hjemkomst for da ville hun plutselig at hun som sjåfør og bileier ikke skulle betale noe som helst for det var visst også en måte å dele utgiftene på. Vi hadde ikke kjørt så veldig langt, og det var ingen bommer, så det var kun drivstoff vi hadde avtalt å dele på. Hennes delingsmodell ville jo blitt dyrere for oss andre enn å betale henne for eksempel kjøregodtgjørelse tilsvarende det man får gjennom jobb og lignende. Skjønte i ettertid at det var han som hadde mast og klaget gjennom hele helga på hvor mye ting hadde kostet osv. Derfor ble hun plutselig slik, som var en kjip versjon vi ikke hadde opplevd tidligere. Vi nektet å følge hennes forslag, og delte utgifter etter opprinnelig avtale. Her har dere jo ingen avtale på forhånd om å dele utgifter til fyrverkeri, som de fleste her har støttet deg i, og jeg anser jo også saken som avsluttet fra din side etter det du har oppdatert så langt. Men ha det litt i bakhodet at det kan være kjæresten som er "synderen" her, og ikke nødvendigvis venninna di. Anonymkode: fe77e...9e2 Det kan godt hende det er kjæresten som var mest opptatt av at vi andre skulle betale, men det er ikke noe sjokkerende om det kun er henne heller. Men får bare se om hun sier noe mer om det men virker som hun forstod hvorfor to av oss ikke syntes det var helt riktig at vi skulle betale, så tror vi er ferdige med det Anonymkode: 19153...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #80 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva om du kjøpte fyrverkeri for 15000 kr. uten avtale, hadde hun da betalt «sin andel»? Anonymkode: 54bc0...d02 Neste år kan hun kjøre lasershow ala Oslo kommune, og sende vippskrav etterpå 😁 Anonymkode: d8d8f...efa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå