AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:18 #21 Del Skrevet torsdag kl 12:18 Tror venninnen din har laget et innlegg fra hennes ståsted på en jentegruppe på facebook 😂 Anonymkode: 48321...a87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:19 #22 Del Skrevet torsdag kl 12:19 Spleising avtales på forhånd. Jeg er i likhet med et klart flertall i befolkningen mot privat oppskyting av fyrverkeri, og ville takket nei. Anonymkode: d8d8f...efa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:19 #23 Del Skrevet torsdag kl 12:19 Bare å si nei takk, jeg har ikke bestilt noen raketter. Å strekke seg litt må gå begge veier. Anonymkode: 49307...e39 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:19 #24 Del Skrevet torsdag kl 12:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Si at du trekker fra halvparten pga de gratis drinkene hun har fått😂Siden det føres regnskap, vil du bidra til riktig balanse🎉 Anonymkode: e7a42...a6b Du det skal jeg gjøre! Bør nok trekke i fra mer også! Har servert kake til henne 4 ganger, chips mange ganger, laget jellyshots 3 ganger, har også servert punsj en gang. Hun har også brukt doen min, drukket vann, brukt dopapir og håndsåpe etc. Hun har også fått sove hos meg uten at jeg var hjemme til og med, burde krevd betalt for den natten også😂 Anonymkode: 19153...bb6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:22 #25 Del Skrevet torsdag kl 12:22 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Var på en sammenkomst med noen venner på nyttårsaften. Hun ene tok med seg raketter til 1000 som kjæresten hadde kjøpt, nå spør hun om vi andre kan betale. De kjøpte 5 raketter, det var jo deres valg. Vi ble ikke enige om å ha raketter på forhånd og hadde jeg blitt spurt om jeg ville blitt med å betale på forhånd hadde jeg sagt nei, for jeg syns ikke raketter er noe å bruke penger på uansett. For min del hadde vi ikke trengt det. Jeg og en venninne syns det er urimelig. I tillegg har jeg hatt flere vors tidligere der denne venninnen har fått drikke, shots, snacks osv. Jeg har aldri krevd noe for det. Jeg og hun som heller ikke ønsker å betale angrer på at vi gikk ut å så på fyrverkeriet. Skulle vi da sagt at vi ville bli inne i tilfelle det kostet? Vi tenkte jo ikke noe på at hun kom til å kreve betalt.. Anonymkode: 19153...bb6 Ta det opp med henne på en ordentlig måte. Og si fra at ting som koster og skal spleises på, må tas opp på forhånd. Da dere bla i dette tilfellet hadde kommet til å si nei til en slik spleis. Evnt kunnsagt ha til en langt billigere pakke. Å kjøpe inn ting uten avtale for så kreve penger, gir uforutsigbar økonomi. I tillegg. Blir hun sur, så får di ta opp alt gratis drikke hun også hat fått av deg. Og si fra at hvis vi skal begynne sånn, må du også begynne å sende vips krav pr drink hun får av deg også. Og i så måte ikke set de5 urimelig at hun tar akkurat denne kostnaden denne gangen. Neste gang det skal spleises, må det være en avtale på forhånd. Slik at man også får mulighet til å påvirke et budsjett. Anonymkode: 71e83...2c7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:23 #26 Del Skrevet torsdag kl 12:23 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du det skal jeg gjøre! Bør nok trekke i fra mer også! Har servert kake til henne 4 ganger, chips mange ganger, laget jellyshots 3 ganger, har også servert punsj en gang. Hun har også brukt doen min, drukket vann, brukt dopapir og håndsåpe etc. Hun har også fått sove hos meg uten at jeg var hjemme til og med, burde krevd betalt for den natten også😂 Anonymkode: 19153...bb6 Ekstra betalt om det ble litt jentekos, timebasert faktura for hver påbegynte time. Anonymkode: 47bab...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:24 #27 Del Skrevet torsdag kl 12:24 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror venninnen din har laget et innlegg fra hennes ståsted på en jentegruppe på facebook 😂 Anonymkode: 48321...a87 Hun ene venninna mi sa hun hadde sett det samme😂😂 Anonymkode: 19153...bb6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet torsdag kl 12:26 #28 Del Skrevet torsdag kl 12:26 Hun kan ikke kreve betaling , da skulle hun spurt på forhånd om du ville være med å spleise. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:27 #29 Del Skrevet torsdag kl 12:27 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror venninnen din har laget et innlegg fra hennes ståsted på en jentegruppe på facebook 😂 Anonymkode: 48321...a87 Hvilken gruppe?? 🤣🤣 Anonymkode: 1aa83...933 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:29 #30 Del Skrevet torsdag kl 12:29 Dette er ekstremt merkelig å gjøre. Har hun sosiale antenner ellers? Tror kanskje at noen burde sagt fra til henne. Skal man spleise på ting, så er det noe alle ønsker og er enige om på forhånd. Anonymkode: 3c5a0...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:30 #31 Del Skrevet torsdag kl 12:30 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tror venninnen din har laget et innlegg fra hennes ståsted på en jentegruppe på facebook 😂 Anonymkode: 48321...a87 Altså screenshot! Anonymkode: dbacf...8cb 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:31 #32 Del Skrevet torsdag kl 12:31 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Enig i denne..syns selv det høres urimelig ut. Men for 200-300 kr per pers? Så hadde jeg ikke potensielt ofret vennskap for det. Om festen var bra, og stemningen var god så er det kanskje verdt det? 😊 ville heller sagt at jeg kan betale denne gangen, setter pris på at du tok med og lagde bra nyttårsfeiring. Men neste år vil jeg at vi skal avtale på forhånd dersom noe skal spleises på. Det gjelder jo alt, mat, drikke osv 😊 Anonymkode: cb47d...1e7 Jeg ville også gjort dette. Anonymkode: a56eb...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:31 #33 Del Skrevet torsdag kl 12:31 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta det opp med henne på en ordentlig måte. Og si fra at ting som koster og skal spleises på, må tas opp på forhånd. Da dere bla i dette tilfellet hadde kommet til å si nei til en slik spleis. Evnt kunnsagt ha til en langt billigere pakke. Å kjøpe inn ting uten avtale for så kreve penger, gir uforutsigbar økonomi. I tillegg. Blir hun sur, så får di ta opp alt gratis drikke hun også hat fått av deg. Og si fra at hvis vi skal begynne sånn, må du også begynne å sende vips krav pr drink hun får av deg også. Og i så måte ikke set de5 urimelig at hun tar akkurat denne kostnaden denne gangen. Neste gang det skal spleises, må det være en avtale på forhånd. Slik at man også får mulighet til å påvirke et budsjett. Anonymkode: 71e83...2c7 Ja sa at jeg syns at man bør spørre på forhånd hvis man skal være med på å spleise. Og jeg sa at jeg hadde sagt nei om jeg hadde blitt spurt, for jeg personlig har ikke noe veldig glede av fyrverkeri. Syns det er fint, men man trenger ikke nødvendigvis fyre opp privat. Syns uansett det er flere negative sider ved det enn positive når det fører til at dyr blir redde og kan skade øyne osv. Virket som at hun forstod det men hun fortsatte å si «ja men det var dyrt». Jeg sa at «ja det er dyrt, men er derfor jeg i utgangspunktet aldri ville sagt ja til å spleise på det. Dere burde ha spurt på forhånd». Hun sa seg enig i at de burde spurt på forhånd. Så virker ikke som at hun ble sur for det. Spør hun igjen får jeg bare forklare det en gang til og kanskje ta opp det hun har fått av meg før. Anonymkode: 19153...bb6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:34 #34 Del Skrevet torsdag kl 12:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er ekstremt merkelig å gjøre. Har hun sosiale antenner ellers? Tror kanskje at noen burde sagt fra til henne. Skal man spleise på ting, så er det noe alle ønsker og er enige om på forhånd. Anonymkode: 3c5a0...96f Ja enig! Nja hun mangler litt av det ellers også men er veldig snill men hun kan være ganske smålig iblandt Anonymkode: 19153...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:43 #35 Del Skrevet torsdag kl 12:43 Spør om å få penger for nyttårskjolen din! Hun fikk jo glede av å se på den Anonymkode: 3ee11...185 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:44 #36 Del Skrevet torsdag kl 12:44 norw skrev (50 minutter siden): Minus den siste biten. Hvorfor det? Det er jo fullstendig bortkastede penger! Anonymkode: 78ce0...fdc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:44 #37 Del Skrevet torsdag kl 12:44 Overhodet ikke ta opp snacks, og drikke hun har fått før. Det har vært et valg dere har tatt å spandere. På samme måte som hun valgte å spandere fyrverkeri. Om ikke noe avtales i forkant, så må folk ta det som en lærepenge i at dårlig kommunikasjon koster. Jeg ville sagt "Det må du si fra om i forkant. Jeg hadde ikke ønsket å spleise på fyrverkeri, og siden du tok med tenkte jeg at du spanderte." Ferdig snakka. Anonymkode: d69af...b6a 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:48 #38 Del Skrevet torsdag kl 12:48 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spør om å få penger for nyttårskjolen din! Hun fikk jo glede av å se på den Anonymkode: 3ee11...185 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: e7a42...a6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:20 #39 Del Skrevet torsdag kl 13:20 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Spør om å få penger for nyttårskjolen din! Hun fikk jo glede av å se på den Anonymkode: 3ee11...185 Burde også spurt om penger for sminken min😂 Anonymkode: 19153...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:23 #40 Del Skrevet torsdag kl 13:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kom litt dårlig frem kanskje, men vi var hos en annen venninne og hun ene som var der og kjæresten valgte å ta med seg raketter dit. Vi er tidlig i 20-årene så vi har ikke så god råd. Kunne betalt, men det var faktisk deres valg å kjøpe raketter. Da får de heller lære av det til en annen gang, og eventuelt la være å kjøpe det hvis folk ikke vil spleise eller så må de bare betale og la andre få se på rakettene uten å kreve betalt.. Anonymkode: 19153...bb6 Aah… Da tror jeg faktisk jeg ikke hadde betalt noe… Det er jo enda merkeligere…😬 Anonymkode: e4d15...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå