AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:56 #1 Del Skrevet torsdag kl 09:56 Vært uten kontakt med eksen i flere måneder, og følte jeg gått videre. Men på nyttårsaften satt jeg alene og begynte å tenke på han og ifjor, når vi feiret nyttår sammen. Savnet ble stort, jeg har jo blokkert han for en grunn. Han har vært voldig og usunn for meg. Gått igjennom mye for å bli sterkere i meg, politiet vært innblandet. Bare noen timer gikk det før han begynte sende meldinger, og ringe. Jeg angret med engang, jeg ville bare se bilder og historien hans. Men nå sender han masse memes, videoer og bilder og ringer hele natten. Jeg svarte engang for å prøve forklare at det er over men iblant kan jeg savne ham! Dummeste jeg har gjort! Nå kan ikke Gud skille oss, men systemet tydeligvis er ute etter å skille oss. Og han kan ikke spise, sove og fungerer ikke. Litt redd for å blokkere igjen om det kan gjøre ting verre på nytt igjen. Det må være noe alvorlig feil på meg som utsetter meg selv for dette 🥺 tør ikke si noe til venner pga er veldig flaut. Anonymkode: da59b...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet torsdag kl 10:06 #2 Del Skrevet torsdag kl 10:06 Hei ❤️ Det er ikke så lett å være ensom og alene, spesielt ikke på en sånn dag. Husk - du får ikke gjort noe med det du gjorde, bare med det du gjør herfra og ut. Kanskje skulle du snakket med noen fra krisesenteret f.eks - eller andre som har vært igjennom får å høre beste måten å gripe dette an? Jeg ville foreslått å sendt han EN melding, der du sier at det var en feil fra din side, at du nå blokkerer han igjen, og at du forventer at han respekterer det. Så allierer du deg med en venninne som du kan være med noen dager - kanskje reise bort, holde deg opptatt etc. Men, dette er det folk der ute som kan mer om enn meg, så det er ikke sikkert det jeg foreslår er det lureste. Finnes en egen tråd for dette her - der folk som har kommet seg ut av voldelige forhold stiller opp med råd. ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:57 #3 Del Skrevet torsdag kl 10:57 Har du vurdert å oppsøke hjelp for å jobbe med deg selv? Du gir jo veldig tvetydige signaler. Først er han blokkert, så er han ikke det. Du ville bare se bilder og var nysgjerrig på livet hans sier du, samtidig som du også sa til han på telefon at du savner han. Hvorfor går du ikke videre med livet ditt? Kunne du ikke ha funnet på noe nyttårsaften, i stedet for å sitte å stalke eksen? Åpenbart er han ustabil, og du bør holde deg unna han. Er bare å si beklager for at du gjorde en feil med å ta opp igjen kontakten, og blokkere han igjen. Så jobber du med deg selv, livet ditt og ser frem over i stedet for bakover. Anonymkode: 054a0...a61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:00 #4 Del Skrevet torsdag kl 11:00 Enig om at du trenger psykologisk hjelp. Du taper vel ingenting på å blokke han igjen. Men han vet selvsagt at du er et lett bytte Anonymkode: b77ba...d6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:33 #5 Del Skrevet torsdag kl 11:33 Har dere noe som gjør at dere må ha kontakt? Når skjedde bruddet? Høres ut som en gal mann🥹 Anonymkode: 40880...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå