Gå til innhold

Hjemmelagde hverdagsgaver til de rundt meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsket å bli bedre til å lage små hverdagsgaver jeg kan overraske de rundt meg med. 

Ikke store ting, men små og gjerne enkle ting det føles lett å ta i mot uten å føle man må gi tilbake. Som småkjeks, kanelsnurrer, eller enkelt håndtverk.

Dere som er flinke til å gi små overraskelser til de rundt - hva lager dere og hvem pleier dere gi til?

Jeg ønsker å komme litt nærmere de rundt meg i 2025, både venner, naboer og familie🙏

Anonymkode: 44d53...8ec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et glass med hjemmelavet god sjokolade, eller gode karameller.

Strikketing gryteklut, vaskeduk, 

Deilig liten kake

Alt spisenes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mye bær og frukt i hagen, så jeg gir ofte vekk det, eller lager syltetøy eller andre ting som jeg gir vekk. 

Jeg syr også mye, og kan gi vekk småting som pannebånd, luer, votter, sminkepads, o.l. 

MEN: jeg ser alltid an de jeg gir til!

Jeg synes selv det er kjempeubehagelig å få helt random gaver. Med veldig mange føler jeg at nå må jeg gi noe i retur, samme hvor lite og enkelt det er, og jeg ønsker overhodet ikke å gjøre det ubehagelig for andre når jeg gir ting vekk. 

Jeg gir bare til dem jeg VET setter pris på det, både det å få gave, og den gaven jeg gir. Jeg hater å få sånne randomme gaver selv.. 

Anonymkode: f2b97...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...