mufsh Skrevet torsdag kl 08:43 #1 Del Skrevet torsdag kl 08:43 Ser på mine sider på lånekassen, der står tidligste utbetaling 5 januar, dette er på en søndag, blir det da 6 januar som tidligste, eller 3 januar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 08:59 #2 Del Skrevet torsdag kl 08:59 Du får vente og se. Lånekassen er bingo hele året uansett... Noen måneder får man lånet 6 i mnd andre 18. Anonymkode: 87265...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrøkenFrøken Skrevet torsdag kl 17:30 #3 Del Skrevet torsdag kl 17:30 Jeg fikk utbetalt nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:33 #4 Del Skrevet torsdag kl 17:33 Fikk min i dag. Anonymkode: b226f...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:54 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:54 Pleien å være virkedagen før om det havner på en søndag. Anonymkode: 4f859...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:59 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:59 Datter fikk i dag (vgs) Anonymkode: 46555...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:05 #7 Del Skrevet torsdag kl 23:05 Jeg fikk også i dag Anonymkode: aca1a...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå