Lassie Skrevet 4. mars 2006 #1 Skrevet 4. mars 2006 Er det noen steder på nettet man kan se oversikt over hvilke sanger de forskjellige Idol-deltagerne sang i disse semifinalene og delfinalene? Jeg har kikket på tv2, men fant ikke noe der. Har hørt så mange sanger som jeg tror kan være fine med orginalen!
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #3 Skrevet 4. mars 2006 Dette sang de 12 finalistene i kveld: Oda Evjen Gjøvåg: «Trick me» med Kelis Anders Mjaaland: «Advertising space» med Robbie Williams Stine Hansen: «You had me» med Joss Stone Audun Rensel: «The reason» med Hoobastank Vivian Sørmeland: «Joe Dallesandro» med Briskeby Wisnu Witono Adhi: «U remind me» med Usher Siri Helene Erland: «Fragile» med Maria Mena Ørjan Hatlevik: «In my place» med Coldplay Iselin Andresen: «Don´t save me» med Marit Larsen Aleksander Denstad With: «Trouble» med Coldplay Marita Johansen: «Another day in paradise» med Phil Collins Jonas Thomassen: «Smooth» med Santan link
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #4 Skrevet 4. mars 2006 Dette sang de 12 finalistene i kveld: Oda Evjen Gjøvåg: «Trick me» med Kelis Anders Mjaaland: «Advertising space» med Robbie Williams Stine Hansen: «You had me» med Joss Stone Audun Rensel: «The reason» med Hoobastank Vivian Sørmeland: «Joe Dallesandro» med Briskeby Wisnu Witono Adhi: «U remind me» med Usher Siri Helene Erland: «Fragile» med Maria Mena Ørjan Hatlevik: «In my place» med Coldplay Iselin Andresen: «Don´t save me» med Marit Larsen Aleksander Denstad With: «Trouble» med Coldplay Marita Johansen: «Another day in paradise» med Phil Collins Jonas Thomassen: «Smooth» med Santan Her snuppa...
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #5 Skrevet 4. mars 2006 Så i tilfelle du ikke får med deg lista til Rosin, så kan du jo lese min
Lassie Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2006 Men finnes det oversikt over hva de har sunget tidligere da?
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2006 #8 Skrevet 4. mars 2006 Det tror jeg ikke,for det er vel nå de innledende rundene starter med terningkast,bedømmelser og hele regla. Men du kan jo kikke i denne linken??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå