AnonymBruker Skrevet 20. april #121 Del Skrevet 20. april Jeg kan, men jeg er ikke spesielt god 😂 Anonymkode: 7c685...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #122 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 9.09): Ok, mine barn har det. Og je de er også ungdommer. Men da skjønner jeg jo at det blir dyrt hvis det er så store mangler i grunnleggende utstyr…. Anonymkode: f0a57...8fa Mangler? De har jo, men akkurat de buksene og de jakkene (og hjelm, briller, hestra-votter og ullbuffer) ville de ellers ikke trengt. Bruker dine tenåringer slalåmbuksene sine og skibukdene sine til andre ting enn ski? Hva da? Muligens langrenn her (men jeg har langrennstøy også). Bruker du selv samme tøy i slalåmbakken som andre steder, hvor ofte går du i utebukse med plass til slalåmsko? Anonymkode: a4be2...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #123 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mangler? De har jo, men akkurat de buksene og de jakkene (og hjelm, briller, hestra-votter og ullbuffer) ville de ellers ikke trengt. Bruker dine tenåringer slalåmbuksene sine og skibukdene sine til andre ting enn ski? Hva da? Muligens langrenn her (men jeg har langrennstøy også). Bruker du selv samme tøy i slalåmbakken som andre steder, hvor ofte går du i utebukse med plass til slalåmsko? Anonymkode: a4be2...9c5 De bruker det når de er ute på vinteren?😅 Mulig jeg har veldig rare barn, med rare venner, men de kan fint finne på å dra ut i skogen for å f.eks grille/ tenne bål. De bruker det på hytta hvis vi skal være ute, de kan til og med fremdeles finne på å være en gjeng som drar og aker. Så vi snakker generelt uteaktiviteter på vinteren som innebærer at de kommer i kontakt med snø, og er ute noen timer😅🙈 Anonymkode: f0a57...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 21. april #124 Del Skrevet 21. april Jeg har aldri stått på slalåm, aldri barna mine heller, og tror heller ikke foreldrene mine noen gang har gjort det. Vi stod på langrenn om vi skulle gå på ski da vi var barn. Jeg ser absolutt ingen grunn til at slalåm skal være noe obligatorisk idrett for barnefamilier. Hvorfor ikke tennis, ridning eller fotball, liksom Bare slalåm som er et hellig gral? Jeg bor på Østlandet, men langt unna slalåmbakker. Kjenner ingen som driver med det fast. Høres helt absurd ut at det skal være noe slags krav. Og om det skulle være det noen steder, så er det heller ingen grunn til at foreldre skal ta med barna på alt som "alle andre" gjør dersom ingen har spesielt lyst til det. Alt for mange foreldre (og dermed barn) er opptatt av å være akkurat som andre for tida. Barn har godt av å lære at ikke alle kan gjøre alt likt, alt folk liker forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #125 Del Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Veit det er en litt gammel post, eneste kravet er at en helst har plass til skoene inni boksene, noen klær kan bli litt trange der. Ellers er det null stress hva en har på. Lue trengs ikke, en har maks plass til buff under hjelmen Anonymkode: e1409...55f Ja, det er sant. Ho bruker ei reima -bukse på vinteren, og den er vid nok. Det er ei såkalt skibukse, og er kanskje meint for alpint, men det skjønte ikkje eg da eg kjøpte den. Anonymkode: 5ae91...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #126 Del Skrevet 21. april Jeg har ikke den interessen. Stått på snowboard når jeg var ung da. Men har ikke prøvd det på over 20 år. Så jeg er vel rusten. Slalåm har jeg prøvd en gang trur jeg. Det var ikke noe for meg. Er heller ikke glad i å gå på ski. Gjorde det som barn. Men når jeg ble såpass stor at jeg fikk fri vilje så villa jeg ikke noe mer. Anonymkode: c35fe...d09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #127 Del Skrevet 21. april Jeg er fra Bergen og hadde aldri stått før jeg var 30 år. Da kjøpte mannen min utstyr meg og eldste sønnen vår på da 4 år. Jeg kommer meg alltid ned, men er ikke flink. Det gir meg likevel medtringssfølelse og det er en fin aktivitet å gjøre sammen som familie. Ungene er heldigvis mye flinkere enn mamman sin 😅 Anonymkode: e6439...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april #128 Del Skrevet 21. april Østlandet her. Klarer å komme meg ned en slalombakke, men synes ikke det er gøy. Sikkert fordi jeg ikke kan teknikken så bra. Heller ikke barnefar, så her har ikke barna stått slalom en eneste gang. Det har ikke bydd på en eneste utfordring så langt, ingen som kommenterer det heller. Og hvis noen skulle mene man er mindreverdig av det bryr det meg virkelig midt i ryggen. Slike folk har jeg uansett ikke interesse av å please. Har tilbudt barna skikurs, men ikke vært interessert. Jeg pusher ikke mer enn det, revnende likegyldig om de kan det. De går på annen idrett de heller vil være på enn i skibakken. Og kan alltids lære det senere om de vil. Anonymkode: 6c4c3...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå