AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:40 #1 Del Skrevet torsdag kl 06:40 Vært slik i 2-3 uker minst. Føler jeg ikke får nok luft, og blir ekstremt andpusten av den minste ting. Bare å snakke. Er dette normalt? Kjenner baby ligger langt oppe Anonymkode: 29fae...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:54 #2 Del Skrevet torsdag kl 06:54 Yep. Det er dårlig plass til lungene som nå kjemper om plassen med andre organer som presses rundt. Skikkelig digg Anonymkode: 0f5fc...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet torsdag kl 06:58 #3 Del Skrevet torsdag kl 06:58 Normalt. Hvor mange kg gikk du opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:07 #4 Del Skrevet torsdag kl 07:07 Har du snakket med lege/jordmor om dette? Tenker det absolutt kan være lurt å få det sjekket, jeg ville ringt legekontoret/helsestasjonen i dag. Å bli tungpusten av bare å snakke kan være symptom på andre ting enn bare å være høygravid, og bør tas på alvor. Anonymkode: dbfca...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet torsdag kl 09:52 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:52 Jeg fikk dette også, men tidligere - kanskje rundt uke 30. Fikk plutselig ikke sove en natt, måtte liksom konsentrere meg for å trekke pusten helt. Det varte hele neste dag og når neste kveld kom fikk jeg heller ikke sove, så jeg ble nervøs og kontakta legevalt. De sjekket alt mulig men alt var bra. Var nok bare kroppen som måtte justere seg litt pga. alt som vokste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:58 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:58 Ny Bruker skrev (2 timer siden): Normalt. Hvor mange kg gikk du opp? Har gått opp 2,5 kg i svangerskapet grunnet kvalme og oppkast AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du snakket med lege/jordmor om dette? Tenker det absolutt kan være lurt å få det sjekket, jeg ville ringt legekontoret/helsestasjonen i dag. Å bli tungpusten av bare å snakke kan være symptom på andre ting enn bare å være høygravid, og bør tas på alvor. Anonymkode: dbfca...ab3 Hvilke andre ting kan det være da? Saltwatertaffy skrev (5 minutter siden): Jeg fikk dette også, men tidligere - kanskje rundt uke 30. Fikk plutselig ikke sove en natt, måtte liksom konsentrere meg for å trekke pusten helt. Det varte hele neste dag og når neste kveld kom fikk jeg heller ikke sove, så jeg ble nervøs og kontakta legevalt. De sjekket alt mulig men alt var bra. Var nok bare kroppen som måtte justere seg litt pga. alt som vokste Varte det kun i noen dager eller frem til fødsel? Jeg er ganske lav så mistenker at baby skviser alt 🙈 Ja regner med det er det samme her også, heldigvis ikke lenge igjen!! Anonymkode: 29fae...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby24*håper* Skrevet torsdag kl 10:47 #7 Del Skrevet torsdag kl 10:47 Mest sannsynlig lite plass, men alltid greit å sjekke med lege, man er ikke bare gravid 😊 fikk selv slike plager, men mye tidligere, viste seg å være stoffskifte symptomer som kan komme av hcg produksjon. Stabiliseres mest sannsynlig etter fødsel, men skal likevell følges med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå