AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:02 #1 Del Skrevet torsdag kl 05:02 Vil gjerne høre deres meninger… Har vært gift i 26 år, har bare felles barn. Føler vi er vokst langt fra hverandre i hver sin retning de siste 5-10 årene. Kjenner jeg ofte er flau over han og syns han er tildels uopplyst og «henger etter». Samme vitsene som vi har hørt 1000 ganger, vi kan aldri drøfte noe tema, han har få interesser og og er ikke engasjert i noe utenom jobb. Han er glad i barna og tar sin tørn, men også her er han «enkel» med både holdninger, språk og engasjement. Mellom oss er det bare litt av det fysiske igjen, men det er mest behov og ikke følelser i hvert fall for min del. Det er mer på det personlige planet vi ikke lenger er på samme planet. Vi samarbeider greit om de daglige oppgavene, fordi vi har hatt disse rutinene i åresvis. Jeg er så lei, sliten, aldri glad lenger, kjeder meg, gråter ofte alene og savner nærheten og en «voksen» å dele tanker, meninger, frustrasjoner, gleder og sorger med. Hatt det sånn lenge, klarer ikke å finne gledene over hverdagen igjen. Tips, tanker og råd? Anonymkode: dd98d...a6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:14 #2 Del Skrevet torsdag kl 05:14 Hvis du aldersmessig er i overgangsalderen, ville jeg ikke tatt noen drastiske tiltak, uten å søke hjelp/samtaleterapi i hvert fall. Hormonene raser, og jeg tror 90% av oss i den alderen tidvis syns vi har verdens største idiot til mann. Trenger ikke være sånn det henger sammen i ditt tilfelle, men ha det i bakhodet før du splitter opp familien. Anonymkode: 4f2b1...bf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:18 #3 Del Skrevet torsdag kl 05:18 Ta deg god tid til å sortere tanker og følelser. Kanskje er det du som har utviklet deg og kommet i en slags midtlivskrise? Vi kan ikke forvente at partner skal dekke alle behov, vi trenger eget liv, venner og interesser. Å kjede seg er ganske vanlig når man bor i et «i land» med de fleste materielle behov dekket…. Se på hva du føler du mangler i eget liv. Kan du bytte jobb, videreutdanne deg eller starte med noe annet gøy som øker din livskvalitet? Om du tar tak i eget liv så kan det hjelpe. Finn noen å prate med. Og venninner p finne på ting med. Så kan det hende dere to trenger å gå en runde med hva som mangler i kjæresterelasjonen etter hvert. Men greit å ha tenkt nøye gjennom dette, da det er grenser for hvor smart og underholdende fyren kan være. Og tryggheten du har i livet baserer seg sikkert en del på at dere faktisk har hverandre i bunn og grunn? Anonymkode: 1d021...7c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet torsdag kl 05:19 #4 Del Skrevet torsdag kl 05:19 Vil tro at ingen kan fortelle deg om det er best å bli eller gå. Det må du kjenne på selv. Det er ikke lett. Livet er mange ganger ikke lett. Det er nok mange som kjenner igjen seg selv på de følelsene du beskriver etter ha vært sammen så lenge. For meg høres det ut som det er deg selv du må jobbe med. Bli flau over et annet menneske klinger helt feil i mine ører. Har du følt på det lenge? Føler du at du fremstår så mye bedre? Kunne du dele tanker og ha dype samtaler med ham før? Har han forandret seg? Eller har du forandret deg? Har dau snakket med ham om dette? Du trenger ikke svare meg på spørsmålene. Still deg selv spørsmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:27 #5 Del Skrevet torsdag kl 06:27 Hvor mange tråder har du av denne ts? Ser 2 helt like… Anonymkode: 1d021...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:45 #6 Del Skrevet torsdag kl 11:45 Slutt å ha fokus på han og ha heller fokus på deg selv. Lag deg interessante dager. Anonymkode: 261e4...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå