AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:18 #1 Del Skrevet torsdag kl 01:18 Pga tempratur skifte både ute og inne så har jeg blitt ekstremt tørr og sår inni nesa. Det svir og gjør så vondt når jeg puster inn. Har prøvd å behandle med saltvannspray og nese olje, det lindrer der og da men så kommer det tilbake etter noen minutter. Noen som har noen annen råd å tips for å behandle det? Eller burde jeg dra til legen med det? Anonymkode: 5db64...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:21 #2 Del Skrevet torsdag kl 01:21 Du må jo bare fortsette å bruke olje, det tar tid. Ikke gå ut i kald luft uten å legge til munn og nese Anonymkode: bee5c...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:23 #3 Del Skrevet torsdag kl 01:23 Fett i nesa. Jeg bruker fett med timian, fra Dana's. Du kan også bruke parfymefri krem med mer enn 35 % fett. Anonymkode: 21684...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:25 #4 Del Skrevet torsdag kl 01:25 purelan Anonymkode: 6be41...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:30 #5 Del Skrevet torsdag kl 01:30 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): purelan Anonymkode: 6be41...7dd Kan jeg bruke den inni nesa? Anonymkode: 5db64...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:40 #6 Del Skrevet torsdag kl 01:40 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan jeg bruke den inni nesa? Anonymkode: 5db64...098 Ja, den er 100 % parfymefritt sauefett. Anonymkode: 21684...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:41 #7 Del Skrevet torsdag kl 01:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, den er 100 % parfymefritt sauefett. Anonymkode: 21684...f35 Takk, har den i skapet da prøver jeg denne😄 Anonymkode: 5db64...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:58 #8 Del Skrevet torsdag kl 01:58 Jeg bruker Vaselin. Får sår i nesa hver vinter. Anonymkode: 4f106...03c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:35 #9 Del Skrevet torsdag kl 05:35 Vaselin på en qtip for å komme godt til Anonymkode: f8423...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:48 #10 Del Skrevet torsdag kl 05:48 Vaselin smøres med en q-tips. Eller spray med olje som en får på apoteket, husker ikke hva den hetter,men var med alovera Anonymkode: 4cddb...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet torsdag kl 06:02 #11 Del Skrevet torsdag kl 06:02 Og dekk til nesa når du skal ut i kulda, med en buff eller liknende. (Autokorrektur skrev «biff», jeg vurderte å la det stå 😂) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:05 #12 Del Skrevet torsdag kl 06:05 Om det er tørr luft inne, heng klær til tørk i stua så du får opp luftfuktigheten litt. Det kan hjelpe nesa. Anonymkode: 6bb47...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå