AnonymBruker Skrevet 2. januar #1 Skrevet 2. januar Pga tempratur skifte både ute og inne så har jeg blitt ekstremt tørr og sår inni nesa. Det svir og gjør så vondt når jeg puster inn. Har prøvd å behandle med saltvannspray og nese olje, det lindrer der og da men så kommer det tilbake etter noen minutter. Noen som har noen annen råd å tips for å behandle det? Eller burde jeg dra til legen med det? Anonymkode: 5db64...098
AnonymBruker Skrevet 2. januar #2 Skrevet 2. januar Du må jo bare fortsette å bruke olje, det tar tid. Ikke gå ut i kald luft uten å legge til munn og nese Anonymkode: bee5c...30f
AnonymBruker Skrevet 2. januar #3 Skrevet 2. januar Fett i nesa. Jeg bruker fett med timian, fra Dana's. Du kan også bruke parfymefri krem med mer enn 35 % fett. Anonymkode: 21684...f35
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): purelan Anonymkode: 6be41...7dd Kan jeg bruke den inni nesa? Anonymkode: 5db64...098
AnonymBruker Skrevet 2. januar #6 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan jeg bruke den inni nesa? Anonymkode: 5db64...098 Ja, den er 100 % parfymefritt sauefett. Anonymkode: 21684...f35 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar #7 Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, den er 100 % parfymefritt sauefett. Anonymkode: 21684...f35 Takk, har den i skapet da prøver jeg denne😄 Anonymkode: 5db64...098
AnonymBruker Skrevet 2. januar #8 Skrevet 2. januar Jeg bruker Vaselin. Får sår i nesa hver vinter. Anonymkode: 4f106...03c 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar #9 Skrevet 2. januar Vaselin på en qtip for å komme godt til Anonymkode: f8423...04b
AnonymBruker Skrevet 2. januar #10 Skrevet 2. januar Vaselin smøres med en q-tips. Eller spray med olje som en får på apoteket, husker ikke hva den hetter,men var med alovera Anonymkode: 4cddb...ec4
Paulinetta Skrevet 2. januar #11 Skrevet 2. januar Og dekk til nesa når du skal ut i kulda, med en buff eller liknende. (Autokorrektur skrev «biff», jeg vurderte å la det stå 😂) 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar #12 Skrevet 2. januar Om det er tørr luft inne, heng klær til tørk i stua så du får opp luftfuktigheten litt. Det kan hjelpe nesa. Anonymkode: 6bb47...46c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå