AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:39 #1 Del Skrevet onsdag kl 23:39 Hvis man er på fest med eksen, felles venner og slikt. Ikke så stor fest, man har avsluttet som venner med eksen. Det er vel hyggelig å likevel å hilse og slå av en liten prat med hverandre? Anonymkode: c78c3...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:42 #2 Del Skrevet onsdag kl 23:42 Jeg tenker det er naturlig, ja. Stiller seg annerledes ved vondt brudd eller der den ene fortsatt klart har følelser, særlig hvis den som er «over det» nå har ny partner, men det er ikke det du skisserer. Da tenker jeg det klare utgangspunktet er at man høflig hilser på. Så hadde jeg selvfølgelig trukket meg unna hvis det tydelig ikke var ønsket, men at hovedregelen er å hilse på virker ganske åpenbart. Anonymkode: 25e25...29f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:52 #3 Del Skrevet onsdag kl 23:52 Jeg tenker at man nikker, hilser og dermed anerkjenner hverandre i rommet. Å oppsøke hverandre for å prate "kjenning" på tomannshånd ser jeg ikke på som nødvendig, med mindre det faller seg naturlig f. Eks for å unngå klein stemning i en dokø eller lignende. Anonymkode: 9d6d8...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:06 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:06 Vi sier hei og gir hverandre en rask klem, slik vi gjør med andre venner. Anonymkode: d9d9c...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet i går, 09:50 #5 Del Skrevet i går, 09:50 Man oppfører seg voksent, og sier hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:58 #6 Del Skrevet i går, 09:58 AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 0.39): Hvis man er på fest med eksen, felles venner og slikt. Ikke så stor fest, man har avsluttet som venner med eksen. Det er vel hyggelig å likevel å hilse og slå av en liten prat med hverandre? Anonymkode: c78c3...604 Snakker med eksen min rett som det er. Vi er forholdsvis gode venner og har flere felles venner. Min kone er forøvrig god venn med sin eks også. En veldig hyggelig fyr. Vile vært absurd om vi skulle oversett eksene våre, bare fordi vi på et tidligere tidspunkt i livet var kjærester. Eller for å bruke mine foreldre som eksempel. De var gift i mange år og har vært skilt i mange år. De har barn og barnebarn sammen. De feirer juleaften sammen med sine voksne barn og barnebarn hvert år, bursdagsfester for sine barn og barnebarn sammen hvert år og 17 mai med sine barnebarn hvert år. At de liksom skulle oversett hverandre i disse sammenhengene hadde vært utrolig sært. De er svært gode venner. Anonymkode: 41c4c...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå