AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:51 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:51 Hva mener dere jeg som en mann over 40 år med stabil jobb og egen leilighet bør framover uten å virke desperat for enkelte? Anonymkode: 6f38b...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:58 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:58 Vet ikke om det er relevant. Kanskje at du ikke kjenner dem før du kjenner dem. Og å kjenne etter hva du egentlig føler istede for å bli for fortapt og hoppe retti det om du liker spenningen av å bli kjennt med noen nye og har en tendens til å ta forhastet beslutninger. Anonymkode: 06b8b...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:31 #3 Del Skrevet torsdag kl 11:31 Det ville vært avgjørende at du brukte tid på å bli litt kjent med meg og var ærlig om hva du var ute etter. De som hopper rett på seksuelle hentydninger og/eller love bomber kutter jeg ut med en gang Anonymkode: e2267...aeb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:35 #4 Del Skrevet torsdag kl 18:35 Slutte å bry deg om hva andre måtte tenke. Noen vil uansett se på en som søker kjærligheten som desperat. Vær deg selv og finn en som liker deg slik, og du liker henne. Anonymkode: 10bda...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:37 #5 Del Skrevet torsdag kl 18:37 Vær hyggelig med damer du treffer ute og på jobb, be folk du kjenner tipse deg om single venninner eller invitere deg med på steder der de finnes. Prøv nye hobbyer og treff nye mennersker? Anonymkode: 4086e...766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:59 #6 Del Skrevet torsdag kl 18:59 Still spørsmål, vær interessert og lytt. Del av deg selv, tør å fortelle om dine interesser og om hva som er viktig for deg. Vær snill, åpen og trygg. Anonymkode: ead20...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:04 #7 Del Skrevet torsdag kl 19:04 Se an den enkelte. Noen liker at menn er veldig frempå, andre foretrekker en rolig fremgangsmåte. Noen elsker masse komplimenter i starten, andre får panikk av det. Anonymkode: f0c24...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet torsdag kl 19:09 #8 Del Skrevet torsdag kl 19:09 Vis interesse, ikke kom med seksuelle tilnærmelser eller hint. Vær oppmerksom, en god lytter,vær interessert i det hun snakker om, still spørsmål og generelt vær åpen og nysgjerrig om det hun prater om. Å husk å vær velstelt og ren, kle deg Ordentlig,ikke som en slask. Det å være en gentleman går faktisk aldri av moten. Åpne dører, betal for kaffekoppen, gi henne jakken din om hun fryser ol. Men du trenger ikke legge lista så høyt på første møte, spør om dere skal ta en kaffekopp, spør om hun vil være med på en tur i parken ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden . Anonymkode: a8d6c...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.1.2025 den 23.51): Hva mener dere jeg som en mann over 40 år med stabil jobb og egen leilighet bør framover uten å virke desperat for enkelte? Anonymkode: 6f38b...d38 "Stabil jobb og egen leilighet" kan bety nesten hva som helst. Hvis du er ute etter å leke med damer så er ikke jeg den rette til å svare. Men håper du å finne noe seriøst så er det mye du kan gjøre. Jeg har ingen anelse om deg. Men menn flest i denne alderen trenger å være bevisst på hvordan de fremstår og hvordan de lever. Voksne damer er ikke lystne på å bli husmor for hjelpeløse menn eller måtte forholde seg til voksne menn som alt for lenge har fått leve ut nykker, særheter, bortskjemthet og egoisme. Så du kan vurdere å gjøre en del oppgraderinger. Selv om du mener jeg bommer litt her så vil jeg utfordre deg på å være litt kritisk til deg selv og tenke over om jeg kanskje har litt rett. 1. Boevne. Leiligheten din bør være smakfullt innredet og ren og ryddig til enhver tid. Ingen unntak. Ting som må ordnes, må ordnes umiddelbart og ikke "neste uke" 2. Mat. Du må ha evner til å lage ulike typer bra middager og ha en viss interesse for det. 3. Personlig hygiene. Det skal aldri lukte vondt. Hverken ånde, svette eller føtter. Hår/skjegg skal være velstelt. 4. Stil. Se an klesstilen din. Kle deg som en mann. Ikke som en hjelpeløs mammagutt. 5. Vær sosial. Treff folk. Vær nysgjerrig på folk. Ikke snakk om deg selv. Still spørsmål. Aldri, aldri spill offerrollen. Aldri dra i gang en diskusjon eller bli tverr. Vær hyggelig å ha med å gjøre. 6. Kvitt deg med avhengigheter, enten det er spill, rus, godteri eller annet ræl. 7. Vær interessant. Les deg opp på ting. Ha en hobby hvor du treffer folk fysisk (ikke på nett) . 8. Lær deg å flørte lett. Ikke vær pågående! Ikke send dick-pics. Ikke ta på damer på en ufin måte. Men lær deg kunsten å legge inn noen lette, småflørtende kommentarer med glimt i øyet. Lær deg kunsten å holde tilbake. Om du småflørter og får positiv respons, unngå å gå "all-in" og tro du har scoret mål bare på grunn av en kommentar. Ta heller et steg tilbake og la det ligge. Vær tålmodig. Se hva som skjer. Hvis damer ikke er interessert, så er det ok. Majoriteten er tross alt ikke det. Ikke se på det som en fiasko. Bare en del av prosessen. Først og fremst. Vær ålreit mot alle damer enten du liker dem eller ikke. Vær ålreit mot alle. Men å legge inn litt flørt her og der vil være god trening og det vil skille ut de som er uinteresserte fra de som gjerne vil ha mer. 9. Ha integritet. Stå opp for deg selv. Vær ærlig. Vær direkte men på en dannet måte. Hold avtaler alltid. Si i fra om ting. Ikke ghosting, men avslutt rydig. Evig eies et dårlig rykte. 10. Når du finner en dame må du ta godt vare på henne. Det er ikke hun som skal ta vare på deg.. Men unngå å være en simp. Ledere tar seg av flokken sin på en trygg måte. Simper er uselvstendige dilter som snakker dama etter munnen og gjør alt hun ber om i håp om å få kjærlighet tilbake. Det er manipulativt og transaksjonelt. Vær en trygg leder. Det er ingen grunn til å være desperat. Jobber du nok med deg selv og de tingene jeg nevner, vil den rette stå foran deg før du aner. Du må være genuin. Alle de tingene jeg nevner handler om å bli en bedre versjon v deg selv. For din egen skyld. De må være permanente forbedringer. Ikke et stunt for å få dame. Dette er kortversjonen av min strategi for meg selv etter at jeg ble skilt for over 2 år siden. Er nå i forhold med en utrolig flott dame. Lykke til. M50 Anonymkode: 7adee...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå