AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:48 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:48 Har dukket opp en match på Hinge som er i et åpent forhold. Akkurat nå er jeg ganske avslappet på det at jeg ikke ser etter noe seriøst, men har null erfaring med å treffe noen i et åpent forhold. Er det noen mer erfaringer som kan dele? Anonymkode: c5d5c...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne2032 Skrevet onsdag kl 22:51 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:51 Det er flere som inngår et åpent forhold som tar det som gitt at det frigjør deltaker fra ansvar eller forpliktelser. Som oftes er mere komplisert og krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:57 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:57 Jeg har truffet en i et åpent forhold, mens jeg selv var i et. Vi hadde klare retningslinjer, blant annet at ektefellen alltid skulle ha førsteprioritet. Dvs blant annet at selv om vi hadde en avtale så ville den bli avlyst dersom en ektefelle trengte partner. Hos meg oppsto det etter hvert mer følelser enn jeg var komfortabel med, så jeg avsluttet relasjonen. Anonymkode: 4b65d...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:58 #4 Del Skrevet onsdag kl 23:58 Mange menn sier de er i åpen forhold, men er det ikke. De vil bare ha sex på si. Anonymkode: 6d750...af9 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:57 #5 Del Skrevet torsdag kl 09:57 Bare å hive seg i knullinga det. Ingen problem. Anonymkode: 1aa3b...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå