Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei😊

Jeg er førstegangs og lurer på hvilke tegn babyer viser om de er overstimulert? Har forsøkt å søke det opp, men føler ikke artiklene svarer på det jeg lurer på.. De handler mer om hvordan man skal løse det hvis baby blir iverstimulert.

Babyen vår på 5 mnd hyler og kjemper mot søvn flere netter enn ikke om dagen, selv om hun er kjempe trøtt. Hun blir også enda mer sint hvis jeg prøver å få hun til å ta smokken, selv om jeg vet hun vil ha den og hun etterhvert når jeg har forsøkt å avverge at hun spytter den ut, roer seg og begynner å tutte for så å sovne iløpet av 5 minutter. Tar fort 1 - 1,5t å legge henne.

Lurer også på en annen ting som omhandler mat:

Jeg tror jeg har en tendens til å gi henne mat litt før hun sier ifra selv. Når hun får mat så spiser hun 99% av gangene opp og tar flasken med en gang. Hun sover somregel gjennom natten og når hun da våkner så gir jeg hun mat selv om hun bare ligger å smiler og "skravler", hender jeg bytter bleie først.

Er dette galt? Burde jeg heller vente til hun begynner å vise tegn til sult ved misnøye/surting/gråt?

Hun har fin vekt, legger på seg som hun skal og spiser normalt.

Anonymkode: 573d9...47a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...