AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:31 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:31 Dere som kjente det, hvordan føltes det? Har hatt stikkinger i livmorhalsen, press nedover, stanging mot hoftekammer, lyn i blæra i dag. Er i uke 35, sist festet ikke hodet seg. Og sikker på at det ikke er rier eller kynnere. Har hatt et svangerskap preget av mye smerter, men nå er det andre smerter. Anonymkode: 8a5d7...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:35 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:35 Jeg merket det ikke med førstemann at hodet festet seg. Med andremann festet aldri hodet seg, men gikk likevel med en stikkende, grusom smerte i underlivet siste måned før fødsel. Google lightning croch pregnancy og se om du kjenner deg igjen. Anonymkode: 85cc3...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:40 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:40 Skjønte det med førstemann når terminen var en uke unna og det kjentes som en bovlingkule satt fast på skambeinet. Ved andregangs fødsel kan hodet feste seg bare timer før fødsel. Jeg kjente ikke noe andre gang og jeg ble igangsatt 2 uker før termin, da var det ikke festet. Anonymkode: 62ea1...651 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:41 #4 Del Skrevet onsdag kl 22:41 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg merket det ikke med førstemann at hodet festet seg. Med andremann festet aldri hodet seg, men gikk likevel med en stikkende, grusom smerte i underlivet siste måned før fødsel. Google lightning croch pregnancy og se om du kjenner deg igjen. Anonymkode: 85cc3...7e0 Det kjenner jeg godt til, men er ikke helt slik, litt lyning er det, men mer sånn... stumpe smerter. Holdt på å si stump vold, liksom hodet graver nedover. Herregud for et merkelig fenomen det er, å bære barn. Må le litt av hva vi faktisk opplever til tider. Anonymkode: 8a5d7...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet torsdag kl 07:00 #5 Del Skrevet torsdag kl 07:00 Merket det ikke. Gravid 3 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet torsdag kl 09:52 #6 Del Skrevet torsdag kl 09:52 Merket det ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 09:56 #7 Del Skrevet torsdag kl 09:56 Føles som noe skruer seg ned i der. Følte det veldig med nr 1 og 2. Anonymkode: 7d759...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:00 #8 Del Skrevet torsdag kl 10:00 Baby har lagt med hodet laaang ned i flere uker, har følt en følelse av at baby skrur seg nedover, noen ganger er smertene slik at jeg skriker for det er så vondt. Hadde det litt slik også med første men værre denne gangen Anonymkode: 2869b...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:27 #9 Del Skrevet torsdag kl 10:27 Min lå i seteleie helt til uke 38, og da snudde hun seg plutselig og festet seg. Jeg merket ingenting til tross for at det var en stor baby, så ikke alltid at man merker det. Anonymkode: db95d...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:29 #10 Del Skrevet torsdag kl 10:29 For min del kjentes det ut som at hun skulle falle ut hvert øyeblikk og at jeg gikk med en bowlingkule mellom beina. Følte behov for å stå med beina krysset Anonymkode: 8d12e...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå