AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:25 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:25 Kjæresten min og jeg har ikke hatt så mye sex den siste tiden. Jeg har vært redd for å mase på han, og han har ikke vist interesse. Men nyttårsaften var virkelig enestående! Han tok meg mange ganger, og jeg føler meg helt fullstendig ferdigpult. Det er fantastisk! Han hadde lyst på ordentlig og ikke bare sympatiknullet meg. Det var verdens beste nyttårsfeiring! Og han har vært så glad siden. Jeg trengte dette ❤️ Anonymkode: 17fdd...5fb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet onsdag kl 22:38 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:38 (endret) Supert at dere koste dere😁Ett flott kjæresteforhold er å gjøre hverandre glad og fornøyd. Håper dere får mange fine opplevelser i 2025 både slike sex omganger, og andre fine ting dere gjør sammen. Endret onsdag kl 22:39 av GlitrendeSjokolade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:57 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:57 Meningsløst innlegg, fulgt opp av godord fra ny bruker? Det neste blir at Putins bullshitfabrikker fatter interesse for KG. Anonymkode: 4c07e...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå