Gå til innhold

Æ appen Rema

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får man prosenter på de ti matvarene man kjøper mest ved å bruke æ appen på Rema?

Anonymkode: fbc05...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du heldig får du kanskje tre kr avslag ved en handel på over fire hundre kr. Bare tull 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er stort sett bare tilbud på noen av deres egne merkevarer nå, liten eller ingen sammenheng med hva man pleier kjøpe dessverre. Virker egentlig mest som om de bevisst bare gir tilbud på ting man ikke kjøper. Det er en lang tråd om det her. Dette har holdt på så lenge nå at det blir nok aldri noe av at appen "lærer", som de fortsatt påstår. 

Anonymkode: 7665c...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, er stort sett bare tilbud på noen av deres egne merkevarer nå, liten eller ingen sammenheng med hva man pleier kjøpe dessverre. Virker egentlig mest som om de bevisst bare gir tilbud på ting man ikke kjøper. Det er en lang tråd om det her. Dette har holdt på så lenge nå at det blir nok aldri noe av at appen "lærer", som de fortsatt påstår. 

Det er en viss sammenheng med det jeg kjøper. Rabatt på Sun oppvask kommer stadig, men det er begrenset hvor mye jeg vasker opp! Det kommer gjerne rabatt på varer jeg kjøper veldig sjelden, og da er det ingen vits.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at total rabatten ligger på ca 2% totalt spart 5000 NOk i 2024 totalt.

Det har blitt en del dårligere etter at 10 på topp forsvant, men fremdeles beste bonus systemet på butikk spør du meg.

Får rabatter på ting jeg kjøper mye, andre ganger er det litt mer tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petterm skrev (42 minutter siden):

Det er en viss sammenheng med det jeg kjøper. Rabatt på Sun oppvask kommer stadig, men det er begrenset hvor mye jeg vasker opp! Det kommer gjerne rabatt på varer jeg kjøper veldig sjelden, og da er det ingen vits.

Ja jeg fikk tilbud på vaniljekrem en gang jeg hadde kjøpt det, men det er sånn jeg bruker en gang i året når jeg lager bløtkake til bursdag :D

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...