AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:18 #1 Del Skrevet onsdag kl 22:18 Jeg hørte noe i dag om at hvis mannen du har barn med har andre barn og du søker barnebidrag eller inntekten din forandrer seg, så får de andre barnemødre beskjed og innsyn i feks sykmelding eller aap? Stemmer det? Anonymkode: e8a84...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:21 #2 Del Skrevet onsdag kl 22:21 Nei, personlige opplysninger om helse sendes ikke til andre. Inntekt derimot, står i papirene. Anonymkode: afa34...833 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:22 #3 Del Skrevet onsdag kl 22:22 De får innsyn i inntekt og mulig dokumentasjon om samvær du har sendt inn? Litt usikker på den siste. Anonymkode: c85a5...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 00:54 #4 Del Skrevet torsdag kl 00:54 Motparten får ikke vite noe om helse engang så det er lite sannsynlig. Nav kan skjerme opplysninger som har med helse å gjøre for motpart. Anonymkode: b4b2d...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:11 #5 Del Skrevet torsdag kl 21:11 Du får kun innsyn i din sak punktum Anonymkode: 9472c...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:28 #6 Del Skrevet torsdag kl 22:28 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Motparten får ikke vite noe om helse engang så det er lite sannsynlig. Nav kan skjerme opplysninger som har med helse å gjøre for motpart. Anonymkode: b4b2d...08a Det stemmer ikke. Motparten får innsyn i søknad og all dokumentasjon som er vedlagt "Den andre parten vil som utgangspunkt ha rett til innsyn i alle opplysninger du gir i forbindelse med en barnebidragssak" (kilde: nav.no) Anonymkode: 40a39...4ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:49 #7 Del Skrevet i går, 08:49 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det stemmer ikke. Motparten får innsyn i søknad og all dokumentasjon som er vedlagt "Den andre parten vil som utgangspunkt ha rett til innsyn i alle opplysninger du gir i forbindelse med en barnebidragssak" (kilde: nav.no) Anonymkode: 40a39...4ae Jeg fikk i hvert fall innsyn i inntekten til dama han fikk unger med. For det ble slutt med henne og hun søkte bidrag. Noe som reduserte bidraget til mine barn… Anonymkode: a5a7b...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det stemmer ikke. Motparten får innsyn i søknad og all dokumentasjon som er vedlagt "Den andre parten vil som utgangspunkt ha rett til innsyn i alle opplysninger du gir i forbindelse med en barnebidragssak" (kilde: nav.no) Anonymkode: 40a39...4ae Det er jeg uenig i da jeg nettopp har vært gjennom en bidragssak selv og der vart alt av helseopplysninger skjermet. Dette på grunn av at det er personlig. Anonymkode: b4b2d...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå